Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Skulle sälja en babysitter på marketplace
Screenshot_2025-01-29-14-06-12-48_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.webp

La ut den på Blocket istället och fick den såld på en halvtimme :up:

329 visningar och 70 favoritmarkeringar. Min lampa på Vinted slår rekord hos mig. Jag har tom ökat priset lite på den för o se vad som händer. :angel:
Får se om någon köper den också. Har fått endel bud men avvaktar lite till. Spännande och se vad som händer.:D

Annars står det still. Ska ta en dag när det är lugnt och gå igenom och rensa bort annonser som legat lite väl länge. Typ ett år eller sådär. 😅 Endel får något favorit ibland men ingen vill köpa så ja. Återigen hade det varit bra om man kunde sänka mer eller en "bortskänkes" kategori..

Har ute grejer på skänkesannons. Står klart och tydligt att det skänkes mot avhämtning, pris 0 kr.
Vet inte hur många som frågat vad det kostar. Hur står det till med läskunnigheten egenligen?

Idag har jag äntligen gjort en rensning i telefonen så jag har utrymme att ladda hem Vinted-appen och fota saker att lägga ut. Nu ska jag "bara" rensa det jag ska försöka sälja också 🤣🤣
Det går ju skitdåligt 😡
Appen är nedladdad men av någon anledning kan jag inte registrera mig. Den fastnar vid att jag måste ha minst 7 tecken och en siffra i lösenordet. Jag har mer än så, av både siffror och bokstäver.

Krångel för att komma igång höjer inte motivationen direkt...

Har ute grejer på skänkesannons. Står klart och tydligt att det skänkes mot avhämtning, pris 0 kr.
Vet inte hur många som frågat vad det kostar. Hur står det till med läskunnigheten egenligen?
Känns igen. Jag sitter i styrelsen för byns folkets hus, och vi ska ordna loppis i mars, och det står tydligt i inlägget "vill du boka bord för att sälja maila till xxx@...." ändå kommer det meddelande på messenger "intresserad av bord" 🙃🤦🏼‍♀️

Rensat och sorterat låda med kablar och lite annat smått o gott som låg däri..

Någon nätverkskabel med bitmärken och lite annat åker till åvc. Även 7 par hörlurar. Hade en period för många år sen där jag gjorde slut på hörlurar på löpande band...
Har tom följt med under flytt. Redan då trasiga.:angel:
Ett par har jag sparat då jag tror de funkar, bara att de var obekväma eller något sådant. Ska testa funktion o sen bestämma vad jag gör med dem då.

Och när jag var ut en sväng till förrådet så tog jag med handdukar och annat tyg in för o se vad jag ska spara på/byta ut mot det jag har i skåpet redan och rensa ut annat.

Snabbaste försäljningen tror jag. Tog 10 min från uppladdning till såld. :nailbiting:
Kit till dator med datormus, usbhub mm. Många år gammalt. Så ville inte ta för högt pris. Kanske kunde ha tagit mer då det gick så snabbt. 😅 Men 25 kr in alltid något och en sak mindre. :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 298
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 572
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 102
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 774
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka