Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Har äntligen tagit mig i kragen och lagt upp en del annonser på Vinted. Blev inspirerad av er allihop! Jag har redan fått ett köpebjudande men tänkte vänta och se om någon är intresserad för fullpris. Är det någon som har koll på när såna köperbjudande går ut? På Tradera är det väl efter 24 timmar. Sen funderar jag också på det här med Early Bird - var lämnar man in såna paket? Har svårt att se att de skulle komma ut till mig och hämta upp saker, bor ute i obygden 😅 Borde jag stänga av det alternativet?

Jag har stängt av Early Bird, tyckte det verkade krångligt för mig som har en bit till brevlådan. Och läst om många som haft problem.. Jag ogillar problem och strul, så jag är lite gammaldags och lämnar in till posten 😄

Har äntligen tagit mig i kragen och lagt upp en del annonser på Vinted. Blev inspirerad av er allihop! Jag har redan fått ett köpebjudande men tänkte vänta och se om någon är intresserad för fullpris. Är det någon som har koll på när såna köperbjudande går ut? På Tradera är det väl efter 24 timmar. Sen funderar jag också på det här med Early Bird - var lämnar man in såna paket? Har svårt att se att de skulle komma ut till mig och hämta upp saker, bor ute i obygden 😅 Borde jag stänga av det alternativet?
Jag bor på landet och älskar det!
Går bara till min egen brevlåda (är väl så för alla?) och lämnar paketet. Smidigt deluxe jämfört med att åka in till stan och posten. Tror de samarbetar med tidningsbuden?

Angående köperbjudanden har jag inte sett någon tidsgräns på Vinted :)

Jag har stängt av Early Bird, tyckte det verkade krångligt för mig som har en bit till brevlådan. Och läst om många som haft problem.. Jag ogillar problem och strul, så jag är lite gammaldags och lämnar in till posten 😄

Jag bor på landet och älskar det!
Går bara till min egen brevlåda (är väl så för alla?) och lämnar paketet. Smidigt deluxe jämfört med att åka in till stan och posten. Tror de samarbetar med tidningsbuden?

Angående köperbjudanden har jag inte sett någon tidsgräns på Vinted :)
Tack för svaren! Det låter som att jag får testa helt enkelt. Hade ju varit trevligt att slippa åka iväg varje gång man ska posta något :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 321
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 572
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 105
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 780
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka