Väntar på sambon för infart till akuten. Smärtan blir bara värre och jag vet inte vad annars jag ska göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på dig!Väntar på sambon för infart till akuten. Smärtan blir bara värre och jag vet inte vad annars jag ska göra.
Väntar på sambon för infart till akuten. Smärtan blir bara värre och jag vet inte vad annars jag ska göra.
Nu har det gått ett par dagar sedan fredagen och någon typ av jämnt känslotillstånd börjar infinna sig. Även om jag fortfarande får en del jobbiga stunder så är det långt ifrån den berg- och dalbana som jag upplevde i helgen. Jag vet att min älskling inte riskerar att lida utan terroriserar "Storasyster" och skryter om alla äpplen och morötter han fick den sista veckan
Det var oerhört tufft att vara med hela vägen och jag ville inget annat än att avbryta på slutet och säga att jag ångrat mig. Men, som veterinären sa "Att hitta en svårklassryttare till en häst som inte går att tävla, det är hart när omöjligt". Innerst inne vet jag att jag har tagit rätt beslut och jag försöker hålla fast vid det de stunder då sorgen och skuldkänslorna blir för stora.
Jag känner mig så oerhört tom. Inte enbart pga det stora hål som Danne lämnat efter sig utan även den identitet, den del av mig som försvann i fredags. Att jag någonsin kommer kunna rida igen är oerhört tveksamt. Jag som har haft egen häst i 31 år har svårt att finna mig själv. Jag har alltid identifierat mig som hästtjej. Vem är jag nu?
Now I'm standing here one more time
The light being switched off
By my hand
A stroke on your muzzle
Like so many times before
A gentle push
The honesty in your eye
A final stroke
And the last kiss goodbye
I'm standing here
Seeing your shadow
Feeling your presence
The empty place were you just stood
The pain in my heart
Tears turning into a flood
I'm standing here
In the dark
Feeling so alone
Cause my four-legged friends
Are all gone
I'm standing here
Watching you go into the light
Whispering the very last
Goodnight
Daneau 2004-04-30 - 2016-11-18
Men din stackare! Hoppas dom hittar vad som spökar så du får hjälpVäntar på sambon för infart till akuten. Smärtan blir bara värre och jag vet inte vad annars jag ska göra.
Lite ont i magen?! Det gör nog lite mer än lite ont om du blir inlagdJaha lite update. Kommer bli inlagd nu ikväll pga misstänkt gallblåseinflammation. Levervärdena var inte jättebra så dem vill hålla koll inatt och göra ett ultraljud direkt imorgon bitti.
Sicken cirkus för lite ont i magen
Fick smärtstullande brustablett, fyfan den smakade verkligen apa
Jaha lite update. Kommer bli inlagd nu ikväll pga misstänkt gallblåseinflammation. Levervärdena var inte jättebra så dem vill hålla koll inatt och göra ett ultraljud direkt imorgon bitti.
Jag gråter typ aldrig men jag bröt ihop totalt med andnöd inne på akuten. Har aldrig vidarebefodrats så fort. Har aldrig varit med om sån smärta och då födde jag barn utan smärtlindring.Lite ont i magen?! Det gör nog lite mer än lite ont om du blir inlagd
Va nu rädd om dej och vila
Jag gråter typ aldrig men jag bröt ihop totalt med andnöd inne på akuten. Har aldrig vidarebefodrats så fort. Har aldrig varit med om sån smärta och då födde jag barn utan smärtlindring.
kramTack alla
Jaha lite update. Kommer bli inlagd nu ikväll pga misstänkt gallblåseinflammation. Levervärdena var inte jättebra så dem vill hålla koll inatt och göra ett ultraljud direkt imorgon bitti.