Jag tror Liten håller på att bygga ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här också!Jag tror Liten håller på att bygga ut
Jag har redan stor mage i förhållande till längden på graviditeten. (Har dock inte gått upp ngt iaf). Men nu spänner det liksom på insidan av magen.Här också!
Jag har fått världens mage!!!
Den känslan när man funderar på om ettan har magsjuka och känner att man nog mår l lite illa själv
Bara tanken på att vakna i natt och känna att man kanske behöver ta sig nerför trappan "lite snabbt och smidigt" pga ev magåkomma... 
http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Behandlingar/Rh-negativ-blodgrupp-och-graviditet/Vad märkligt! Jag fick både under grav och efter förlossning och tillhör Reg skåne. Låter konstigt om de skulle ge vid vändningsförsök eftersom det bara får betydelse vid nästa grav. Så du har kanske missuppfattat?
Bunke eller soffa?
Den känslan när man funderar på om ettan har magsjuka och känner att man nog mår l lite illa själv
Bara tanken på att vakna i natt och känna att man kanske behöver ta sig nerför trappan "lite snabbt och smidigt" pga ev magåkomma... 
UschDen känslan när man funderar på om ettan har magsjuka och känner att man nog mår l lite illa själv
Fy farao, hoppas du/ni fått sova!
Känner mig som en nåldyna just nu. Det senaste halva dygnet har jag nog blivit av med mer blod än när jag donerar blod. Och så säger dem att man inte ska donera under grav pga risken för blodbrist.
Iaf kom in på avd vid midnatt inatt, och blev väckt för att äta frukost vid fem. För efter sju måste jag fasta inför undersökning kl 15 idag.
Men syrrorna har varit sjukt trevliga än så länge
Samma här! På kvällarna ser jag ut som grodan bollJag tror Liten håller på att bygga ut
Vad menar du?
Vad menar du?
Vad jag menade var märkligt är att reg skåne har möjlighet att testa barnets blodgrupp redan under grav varpå jag fick spruta eftersom barnet var positivt. Så det är konstigt att de inte tillämpar det i hela regionen.
Nu blev jag lite nojig Dottern blev sjuk vid förlossningen, hon fick en AB0 immunisering. Det innebär att hon fick en reaktion, de trodde först det var en Rh krock eftersom hon var så dålig, var på gränsen till blodbyte. Det var dock så att 0- som jag är inte går så bra ihop med B- som hon är. Även sonen fick sola pga gulsot men inte lika länge. AB0 immuniseringen visade sig som gulsot och slöhet efter ca 15-16 timmar precis när vi skulle ge oss hem och hon blev dålig snabbt, så jag kommer INTE gå på tidig hemgång trots det är tredje barnet....
Får prata med bm på tisdag.