Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl 22 kom läkaren och pratade med mig. sen fick jag en macka, som dock vände och kom upp nu igen. Och nu ska jag försöka sova. Fått alldeles för lite av den varan sen jag åkte in igår.
Kl 05.45 kom syster in för att ta blodprover. Nu har dem tagit så mycket så det tog tre försök innan dem lyckades fylla två tuber helt.Stackare.
Kl 05.45 kom syster in för att ta blodprover. Nu har dem tagit så mycket så det tog tre försök innan dem lyckades fylla två tuber helt.
07.00 börjar nått jävla stolpskott att borra i väggarna någonstans så det hörs på hela avdelningen.
Jag vill hem nu
Det är fördelen med att ha foglossning. Det är iofs bara 5 minuters promenad till pressbyrån men jag drar mig ordentligt för att gå dit och köpa något.Jag har också haft några sådana dagar nu. Jättejobbigt!! Ffa väldigt irriterande och jag känner mig väldigt, väldigt, glupsk. Äter typ dubbelt så mycket som ett par av mina kollegor varav en är extremt viktfixerad så då känner jag mig som en flodhäst...
Hen har haft en lång utläggning om hur "alla gravida bara släpper sina spärrar och vräker i sig utan en tanke på att man måste gå ner allt efteråt".
Jodå... Självklart... Eller hur var det nu?
Tycker så oerhört synd om digKl 05.45 kom syster in för att ta blodprover. Nu har dem tagit så mycket så det tog tre försök innan dem lyckades fylla två tuber helt.
07.00 börjar nått jävla stolpskott att borra i väggarna någonstans så det hörs på hela avdelningen.
Jag vill hem nu
Är det inte alltid så. va samma sak när vi låg på bb med dottern, jag fick sagt att det skulle vara skönt att ligga kvar för att komma in i mamma rollen med amning och sånt när man har hjälp runt om. Efter första natten höll jag på att få ett nervöst sammanbrott så sambon fick köra mig hem. Så åkte vi in nästa dag för alla undersökningar.Usch, låter som du nästan blir sjukare av att vara på sjukhuset än friskare
*stor kram* @TeamLundVer
Jag har inte haft häst sedan 1986 men nog är jag hästtjej ändå. En gång hästtjej, alltid hästtjej. Jag kommer nog aldrig att ha en egen häst igen för det fungerar inte med mitt jobb men jag har alltid haft hästar omkring mig som jag får rida om jag vill. Man behöver inte ha egen häst för att vara omkring hästar.
Är det inte alltid så. va samma sak när vi låg på bb med dottern, jag fick sagt att det skulle vara skönt att ligga kvar för att komma in i mamma rollen med amning och sånt när man har hjälp runt om. Efter första natten höll jag på att få ett nervöst sammanbrott så sambon fick köra mig hem. Så åkte vi in nästa dag för alla undersökningar.
Haha det skulle du inte tyckt om du fått samma rumskomoisar som jag fick.Jag älskar att vara sjukhus och lär klamra mig fast så länge det går
Är det inte alltid så. va samma sak när vi låg på bb med dottern, jag fick sagt att det skulle vara skönt att ligga kvar för att komma in i mamma rollen med amning och sånt när man har hjälp runt om. Efter första natten höll jag på att få ett nervöst sammanbrott så sambon fick köra mig hem. Så åkte vi in nästa dag för alla undersökningar.
Haha det skulle du inte tyckt om du fått samma rumskomoisar som jag fick.
Nr1 var afrikanska och hennes familj var kvar där, så hon hade telefonen på högtalare och pratade med dem i SEX TIMMAR.
Nr2 Hade andningsbesvär så allt man hörde var ljudet från maskinerna som hjälpte henne andas.
Och om detta inte varit nog så tyckte jag sjukt synd om barnet i rummet bredvid som skrek konstant, då hen hade tobaksabstinens.
Sååå inte jätte imponerad över min tid på bb
Skönt att få åka hem!! Men trök med operation.. fast det är ju Bra att dom vill åtgärda detWoohoo!! Jag får åka hem!!
Men jag måste komma tillbaka nästa vecka för att operera ut gallblåsan.