Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min gissning är att det är för att man tänker på mycket "nya" saker när man är gravid och står inför en förändring i livet. Hjärnan bearbetar ju saker när man sover... Och sen sover man nog ofta lite lättare också vilket gör att man oftare minns drömmarna när man vaknar Det är vad jag tror.
Ja säkert men så himla sjuka saker jag drömmer, kan inte påstå att drömmarna är bearbetningar av saker jag tänker på!! Nattens drömmar (ena handlar ju om barnet förstås):
drömde att en från bukes partner var beroende av att köpa sex, inte bara "vanligt" utan han va tvungen att ha orange kondom, ta kvinnan i analen o personen från buke var tvungen att va med o putta på vi bodde grannar o det på nåt sätt ledde oss till en sekt med alternativ tro, alltså inte gud utan mer trollkonst fast ändå inte (typ den här salvan läker allt på några sekunder eller vid ett visst klockslag kan man se ett krig bekämpas ute på havet) o vi hamna på en båt nånstans. O det värsta i drömmen var att ja inte sagt till sambon att vi åkt o ja inte visste igen om ja skulle kunna komma hem!
Och innan det drömde ja att sambons mamma skulle få barn samtidigt som oss och vi hade gemensamt bestämt att ett barn skulle heta kai o det andra elias. Mitt barn kunde räkna andragradsekvationer redan som nyfödd o fick till slut heta elias men vi fick lotta om det typ!
Haha, ja det var sjuka drömmar
@Fille Jag drömmer att sambon dör i mina armar var och varannan natt. Så skulle gärna byta med dina drömmar. Det konstigaste jag drömt denna veckan var när jag hade fullständig panik över att jag inte hade matchande kläder till bäbisen.
Har nu hämtat babyboxar från:
Apotekesgruppen
Lloyds apotek
Apotek Hjärtat
Babyproffsen
Är det någon som vill veta vad de innehåller (som kanske inte har hämtat/beställt än) så kan jag fota
Har nu hämtat babyboxar från:
Apotekesgruppen
Lloyds apotek
Apotek Hjärtat
Babyproffsen
Är det någon som vill veta vad de innehåller (som kanske inte har hämtat/beställt än) så kan jag fota
Är det något "bäst före" på blöjor?
Upptäckte att i lådan med 50/56 kläder har jag även lagt ner miniblöjor men de har legat där i över tre år.
Det känns ju inte som det borde vara någon fara men jag skulle ju inte bli förvånad om dom innehåller något som trollar fram små tatueringar med blöjmärkets logo efter en viss tid och som bara kan avlägsnas om man köper nya
Puh, jag börjar känna mig trött och sliten.... försökte gå en promenad hem från jobbet häromdagen, slutade med att bilar tutade vid ett övergångsställe för jag gick så långsamt och sambon fick komma och hämta mig för jag fick såna kramper i magen. Känner mig ledsen över att inte kunna vara fysiskt aktiv och det känns som att det är en evighet kvar. Jag blir irriterad och rastlös av att inte kunna hålla igång och samtidigt är jag trött... jag får verkligen påminna mig om att när Douglas är ute så kommer jag ju inte vara gravid längre och jag kommer förmodligen orka ta hand om honom. Just nu känns det rätt ofattbart hur jag ska orka med en bebis och de andra 3 och så gärna orka med sambon lite också.
Men är ändå tacksam för att graviditeten har varit mycket lättare än min första och jag lider med er som haft det tufft länge!!!