Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker dom är goda fortfarandeFast jag tycker bassets har blivit jätte äkliga. Vad har dem gjort med godiset??
Öörrkk, smakar som sånt 10 kr godis man köper typ på öb..De ändrade receptet
Bebisar har den effekten, jag fick reaktion när vi träffade kompisens barn över nyårIdag har jag gosat med bäbis. Fick äntligen träffa bästa vännens son. Han är 2.5 månad och så underbar! Men hej va det drog igång hormoner. Brösten har varit hysteriskt ömma sen det besöket
Ja det är väl tur för dem att nån gör detTycker dom är goda fortfarande
Det finns ju inget alternativ till dom så jag har inget valJa det är väl tur för dem att nån gör det
Det finns ju inget alternativ till dom så jag har inget val
Kina puffar och allsorts är det enda godiset jag äter
Jag har hämtat ut ifrån Loyds, babyproffsen, apoteksgruppen, Apoteket hjärtat och väntar på liberos.Någon som hämtat ut eller tänker hämta babyboxar?
Jag fick från apotek hjärtat i dag och den var bra. När jag fick junior så hämtade jag ut en eller två (minns ej från vilka) och det var bara skräp i dom, typ utgångna rabattkuponger o gamla tidningar.
Jag har även liberos på ica maxi bara jag kommer ner till stan.
Någon som hämtat ut eller tänker hämta babyboxar?
Jag fick från apotek hjärtat i dag och den var bra. När jag fick junior så hämtade jag ut en eller två (minns ej från vilka) och det var bara skräp i dom, typ utgångna rabattkuponger o gamla tidningar.
Någon som hämtat ut eller tänker hämta babyboxar?
Lösgodis är ingen hit, men kinapuffar
Starkt att köra tävling som gravid! Jag hade varit tvungen att fuska
Dessa sjuka drömmar man drömmer, varför drömmer man dom som gravid??
Min gissning är att det är för att man tänker på mycket "nya" saker när man är gravid och står inför en förändring i livet. Hjärnan bearbetar ju saker när man sover... Och sen sover man nog ofta lite lättare också vilket gör att man oftare minns drömmarna när man vaknar Det är vad jag tror.Dessa sjuka drömmar man drömmer, varför drömmer man dom som gravid??