Vårföräldrar 2017 del tre

Någon som hämtat ut eller tänker hämta babyboxar?
Jag fick från apotek hjärtat i dag och den var bra. När jag fick junior så hämtade jag ut en eller två (minns ej från vilka) och det var bara skräp i dom, typ utgångna rabattkuponger o gamla tidningar.
Jag har även liberos på ica maxi bara jag kommer ner till stan.

Jag fick från apotek hjärtat i dag och den var bra. När jag fick junior så hämtade jag ut en eller två (minns ej från vilka) och det var bara skräp i dom, typ utgångna rabattkuponger o gamla tidningar.
Jag har hämtat ut ifrån Loyds, babyproffsen, apoteksgruppen, Apoteket hjärtat och väntar på liberos.
Hämtade samma förra graviditeten och dom bästa är babyproffsen, apoteksgruppens och liberos. Dom andra är det typ våtservetter och 1gångs varuprover i. Det är väl inte fel heller iofs, våtservetter lär ju gå åt:angel:

Jag får prova apoteksgruppens också :) Jag har för långt till Lloyds och babyproffsen så jag orkar inte riktigt engagera mig i dessa ;)

Har bara hämtat hjärtats, tänkte nog ta de andra imorgon när vi ändå ska till storstan och köpa fåtölj och bokhylla.

Jag har hämtat ut från Babyproffsen, Lloyds apotek och Apotek Hjärtat samt beställt från Libero, men den skulle inte dyka upp förän närmare BF som jag förstod det? :) Har en att hämta på Apoteksgruppen också men har inte kommit dit än...

Lösgodis är ingen hit, men kinapuffar:love:
Starkt att köra tävling som gravid! Jag hade varit tvungen att fuska:sneaky:

Jag älskar allt godis typ men är mest sugen på lösgodis :p haha ja jag fattar inte riktigt att jag klarar det men hade eskalerat så i nov-dec så kände mig typ "illa tvungen" :p

Jaha, har landat i sängen nu. Ehhmmm.. jäkla tur att jag inte ska någonstans imorgon, för jag har så sjukt ont från bröstkorgen och ner i fötterna så jag kommer inte kunna sova många minuter inatt.. Har börjat få jätte ont i vaderna och ner mot fotknölen men fattar inte riktigt varför. Stödstrumpor hjälper medans jag har dem på, men så fort jag tar av dem så börjar det. Fixar inte att sova i dem heller.. Löööving the glamour of pregnancy :grin:

Jag har hämtat apoteksgruppen, apotek hjärtat, libero och babyproffsen. Tycker mest det varit våtservetter i alla.... Lite bra o ha men en hel det krafs med. Apoteket hjärtat och libero var nog bland de bättre.

Provade gravidyoga igår o det var en upplevelse... Tyckte inte bara jag utan bebis med... :p Hen har ägnat halva natten åt kullerbyttor och ligger inte alls som den brukar. Vi fick göra övningar som kunde få bebisen att vända sig med huvudet neråt om den låg i säte (pust, stånk, stön) och träna på darth waider andning :idea:

Idag är det fredag, v.34+0, om bebis behagar ligga fel är det bara två-tre helger till vändningsförsök så blir ev. tripp till Ikea för koll på fåtölj (finns finfin grön :love:) o börja göra klart om det skulle bli någon komplikation så bebisen anländer. Men det tror jag inte.

@Mirifax Jag har också anmält mig till gravidyoga som börjar om ett par veckor, ska bli spännande :) Jag har aldrig testat yoga förut.. Blir intressant att se om jag lyckas knövla mig runt i olika positioner.. Kommer vara i v. 31 när kursen startar och i v. 37 när det är sista gången :p

Dessa sjuka drömmar man drömmer, varför drömmer man dom som gravid??
Min gissning är att det är för att man tänker på mycket "nya" saker när man är gravid och står inför en förändring i livet. Hjärnan bearbetar ju saker när man sover... Och sen sover man nog ofta lite lättare också vilket gör att man oftare minns drömmarna när man vaknar :) Det är vad jag tror.

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 022
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
44 45 46
Svar
914
· Visningar
22 060
Senast: Soffan74
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
60 61 62
Svar
1 231
· Visningar
64 086
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar