Vårföräldrar 2017 del tre

Vi har ju en duo edge sedan innan o ska återanvända liggdelen på ett city cross chassi.... Bra med stor liggdel, våra ungar har sovit ute länge i den :up: Fast vår gamla är grön så det får nya med bli så vi kan använda den nya suffletten på gamla liggdelen. Ska bara fundera ut finansiering först :)

Mentalt är jag väldigt sugen på en semla men mår fysiskt illa vid bara tanken på en :eek:

Just liggdelen lockar väldigt mycket! Stor och ombonad:) Finansiering.. ja det är en dyr jäkla vagn! Förhoppningsvis har den ett bra andrahandsvärde..

Semlan lade sej som ett fluffigt lock i magen. Lär bli rutten mitt i natten men det får det vara värt!

Vad menar du med bestämma:cautious: Tycker bäst om när han frågar mej om vi är nöjda:D

Min man är bäst i världen:love: Han vet att jag älskar semlor plus att han tyckte lite synd om sin gravida sjöko med uvi och allt:laugh:
Min sambo vill ha ett snack me din gubbe, han tycker du sätter griller i huvudet på mig :rofl:
(min sambo kallade mig för flodhäst hela förra graviditeten, målet är att hitta ett nytt smeknamn för denna vändan :meh: :rofl:)

Vaddå griller?! Här snackar vi kvinnliga gravidrättigheter:D

Min kallade mej inga öknamn, för då hade han fått på moppo:cautious:

Jag kallas Pansarkryssaren Potemkin:D

Kan ta det, då servicen i övrigt håller bra klass.

Nu tänker jag på semlor. F*n ta er. Med mina kräkningar ska jag äta nyttigt, inte semlor. Å andra sidan kanske nu är bästa läget för semlor...:angel:

Jag kallas Pansarkryssaren Potemkin:D

Kan ta det, då servicen i övrigt håller bra klass.

Nu tänker jag på semlor. F*n ta er. Med mina kräkningar ska jag äta nyttigt, inte semlor. Å andra sidan kanske nu är bästa läget för semlor...:angel:

Definitivt, de lär ju inte fastna på höfterna.

Själv äter jag möjligen en halv om året efter att ha kräks upp en i en omgång magsjuka. Väldigt effektivt mot sug.

Är det bara jag som tycker att madrasserna i barnvagnarna är så tunna? Tänkte sy täcke o så av gamla linnelakan till barnvagnen men insåg att madrassen är jättetunn...

Jahapp, här ligger jag och väntar på att få stiga upp. Kul att vakna halv fyra idag.

Då vakna vi typ samtidigt! Eller jag har varit vaken till o från hela natten, har känt barnet men inte alls som vanligt så inbillat mig minskade fosterrörelser. Tror det är hjärnan mest som spökar eftersom jag får vänta med TUL till måndag...

Är det bara jag som tycker att madrasserna i barnvagnarna är så tunna? Tänkte sy täcke o så av gamla linnelakan till barnvagnen men insåg att madrassen är jättetunn...

Dom är ju inte jättetjocka men jag tänkte lägga i fårskinn :)

Då vakna vi typ samtidigt! Eller jag har varit vaken till o från hela natten, har känt barnet men inte alls som vanligt så inbillat mig minskade fosterrörelser. Tror det är hjärnan mest som spökar eftersom jag får vänta med TUL till måndag...
Jag vaknade av sonen som behövde kissa, sen behövde jag gå och ja sedan var det kört.

Kommer inte bli en lätt dag på jobb idag. Känner redan av fogarna rejält

Jag vaknade av sonen som behövde kissa, sen behövde jag gå och ja sedan var det kört.

Kommer inte bli en lätt dag på jobb idag. Känner redan av fogarna rejält

Jag avundas inte er som har problem med fogarna... jag känner av dom ibland men sällan så dom förstör för mig!

Jag avundas inte er som har problem med fogarna... jag känner av dom ibland men sällan så dom förstör för mig!
Jag när ju en förhoppning om att i stort sett kunna jobba ändå in i kaklet då jag blir deprimerad av att vara hemma mer än 24 timmar utan att kunna göra något.

Förra gången kunde jag dock inte förflytta mig till toaletten ens utan assistans de sista två månaderna. Fingers crossed

Vaddå griller?! Här snackar vi kvinnliga gravidrättigheter:D

Min kallade mej inga öknamn, för då hade han fått på moppo:cautious:
Haha mmhhmm.. Här blir det inga specialrättigheter för gravida. Knappt så jag fick det med förra när jag bölade för ALLT.!!!! Det räckte att han kom hem och tittade på mig "konstigt" så tjöt jag i en halvtimme :rofl:

Har tack och lov inte alls samma problem denna gången :up::banana:

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 143
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 494
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
799
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka