Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyckades efter en hög med logga in och logga ut..Jag har "skickat efter" Hjärtats box och den blev gratis. Vet inte riktig var i processen summan försvann men fakturan var på 0kr i alla fall .
Vad va det i den?Har bara orkat hämta Hjärtats.
Kanske skulle ta de andra också någon dag.
Tugga frukt istället. Jag har mått illa mycket på sistone och det enda som hjälper är typ läsk eller riktigt söt saft och jag vägrar hälla i mig en massa sånt varje dag, så jag har bytat ut det mot färsk anamas och mango och äpplen. Där kan man typ äta tills man storknarOch när jag är stressad vill jag tröstäta, jag som har tävling med kompisen om att inte äta skit under hela januari
Tugga frukt istället. Jag har mått illa mycket på sistone och det enda som hjälper är typ läsk eller riktigt söt saft och jag vägrar hälla i mig en massa sånt varje dag, så jag har bytat ut det mot färsk anamas och mango och äpplen. Där kan man typ äta tills man storknar
Då finns det massor mer plats för mer fruktHaha har ätit hallon, en banan, två äpplen o två plommon redan idag
Då finns det massor mer plats för mer frukt
Fast bättre än godis och annT skit sockerHaha ja kanske men blir ju rätt mkt socker då ändå
Jag orkar inte... Nu blir det bara gnäll...
Bil s rep kommer gå lös på många fler tusen är beräknat då det visade sig finnas ett annat, större, fel som kräver en del arbete från meken. (=jag får inte tillbaka det när jag säljer den).
Ringde FK, tjejen var gullig men jag är under inkomstutredning för en ny SGI som ligger och stoppar beslut och utbetalningar. 22/12 hade FK upptäckt ett behov av att fastställa en ny () SGI, 5/1 hade papperna beställts från SKV. Varför beställer man inte papper på samma gång så att de kanske fanns hos handläggaren när den kom tillbaka från sin julledighet eller vad den nu har roat sig med.
(Jag har haft samma tjänst sedan 1/10-2015 och plockat ut lite fp samt lite vab för junior och det har inte krånglat tidigare.)
Kanske att det gick att få besked om GP nästa vecka så hon rekommenderade mig att försöka förlänga sjukskrivningen om jag inte kunde jobba.
Fast hon kunde inte lova att sjukskrivningen skulle godkännas för det låg inte på hennes bord.
Tur att sambon har jobb och frysen är ganska full typ...
Tröttsamt med bilar som krånglar, vi har haft inne vår på lagning i typ 2,5 vecka nu. Bilmeken har inte jobbat aktivt med den hela tiden för det har ju vart julledigt och han har väntat på delar m.m men jag börjar bli måttligt trött på att bara ha en bil. Allt blir så mycket krångligare med hämtning och lämning av barn Jag hoppas verkligen den blir klar idag eller imorgon och att det är det felet bilmeken tror. Snart åker jag och köper en ny bil...
Lösningen på era bilproblem är att gifta er med en bilmeck jag säger bara till så kommer bilen hemkörd hel
Jaha det gick ju fort. Är hemskickad och min placering på arbetsplatsen är uppsagd from idag. Sitter hemma i soffan och tycker att livet känns sådär just nu, fast jag inser att det är det bästa för mig och bebis just nu.
Ska trycka för sjukskrivning på måndag så får vi ta det därifrån sen.
Vilken färg blev det?Hämtade ut första babyboxen idag (apoteksgruppens) Hade inte tänkt beställa några boxar men jag vet ju roligt det va sist att få se vad som va i!
Va en hel del bra att ha i deras box. Ska hämta babyproffsens och loyds också. Men det blir nästa vecka när vi ändå är i stan för Tul, och då ska vi passa på att titta på barnvagnen vi (jag) har bestämt oss för.