Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom hem till C och sambon idag, på måndag är min sista praktikvecka för det här året! Ska bli så skönt att få vara hemma igen!
Imorgon fyller C ett år! Kl 04,54
Kom hem till C och sambon idag, på måndag är min sista praktikvecka för det här året! Ska bli så skönt att få vara hemma igen!
Grattis CornelisKom hem till C och sambon idag, på måndag är min sista praktikvecka för det här året! Ska bli så skönt att få vara hemma igen!
Tråkigt att höraÄh vi kommer nog gå isär och jag blir matt bara av att tänka på allt som måste fixas. Typ sälja ponny som möglat i hagen i två år.
Hur jag ska tänka om boende, det billiga men lite ”sämre” området för att kunna spara till kontantinsats och ha råd att leva på studiemedel utan att bo på 20kvm? Så länge han är liten är jag inte orolig för gängen osv. Jag skulle utan tvekan bott där om jag var själv.
Bah.
Tråkigt att höraÄh vi kommer nog gå isär och jag blir matt bara av att tänka på allt som måste fixas. Typ sälja ponny som möglat i hagen i två år.
Hur jag ska tänka om boende, det billiga men lite ”sämre” området för att kunna spara till kontantinsats och ha råd att leva på studiemedel utan att bo på 20kvm? Så länge han är liten är jag inte orolig för gängen osv. Jag skulle utan tvekan bott där om jag var själv.
Bah.
Är rätt trött på min icke existerande sömn. Håller inte O mig vaken så gör smärtor i kroppen det eller som i natt när jag helt enkelt inte sover. Arbetsterapeuten har förskrivit ett tyngdtäcke till mig som hon sa skulle komma denna vecka men det har det inte gjort. Sambon är inte till någon vidare hjälp heller, 1.5 år av sömnbrist börjar kännas rätt tungt. Han har inte tagit en enda natt än.
Fy va tråkigtÄh vi kommer nog gå isär och jag blir matt bara av att tänka på allt som måste fixas. Typ sälja ponny som möglat i hagen i två år.
Bah.
Fy va tråkigt
Svårt det där hur du ska resonera om boende, för ni äger inte stället ni bor på nu? Borde du inte kunna få nån typ av bostadsbidrag? Jag hade nog inte varit jättesugen på att bo i sämre område med liten utan hade nog helllre valt ett mindre boende i bättre område.
Kram
Har du del i firman? Det borde ju ligga i pappans intresse att du och V inte hamnar ”på bar backe”.Nej äger inte. Tack och lov.
Får resonera lite med pappan. Kan jag fortsätta administrera och ta ut en liten lön från AB:t blir det inte lika sårbart men samtidigt vill jag ju inte vara beroende av firman.
Har du del i firman? Det borde ju ligga i pappans intresse att du och V inte hamnar ”på bar backe”.