Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har vi lämnat prover för att se om Oskar är allergisk mot ägg/gluten/havre också. Hans mage har varit rätt kass senaste tiden och utslagen blir inte bättre utan snarare värre. Hans sömn har varit katastrofal senaste tiden också så tror det är något han inte tål.
Cornelis går förresten för fullt, nästan springer! Går upp själv på rutchkanan på öppna förskolan och åker ner själv. Kan låta som en katt, en ko och yla som en varg. Ka betyder katt om han pekar på katt eller klocka om han pekar på klockan. Mpa (typ) är lampa eller lampknapp beroende på vad han pekar på. Ba är blomma och app är napp kul med framsteg men jag hänger inte med nu när jag är borta i veckorna!
Visa bifogad fil 12262
Viktor är bra på att sova. Typ
Har börjat sova ett par timmar på kvällen, känns lite knepigt.
Jag satt och ändrade förskoleansökan idag så förhoppningsvis får hon plats till början a Juli.Fröken står först i kön till fsk så hon kommer få plats där storebror går från och med 1/8 .
Storebrors spontana reaktion var "åh mamma, kommer vi vara där så länge på dagen att vi får äta mellanmål då".
Gjorde ansökan till en av förskolorna i förra veckan, en han stått i kö på sedan han va 3v. Lång kö till båda två och syskon har förtur så vi får se när det blir aktuellt.Jag satt och ändrade förskoleansökan idag så förhoppningsvis får hon plats till början a Juli.
Flisan börjar äntligen må bättre
Hon är inte riktigt sig själv än men hoppet lever om att hon kanske blir frisk i helgen
Jag är lite orolig över förskoleplats till Flisan. Vill ha henne på samma förskola som Bastian men den har bara 4 avdelningar. 2 för småbarn och 2 för stora barn. På Bastians storbarnsavdelning är de äldsta födda 2014 så där är ingen som försvinner. Vet inte riktigt hur det ser ut på den andra avdelningen men eftersom förskolan startade 2016 är risken stor att det inte finns så många födda 2012 där. Och flyttar ingen ifrån de avdelningarna lär väl inga kunna flyttas över från småbarnsavdelningarna = inga nya platser
Så roligt är det inte att ha dem på 2 olika förskolor
Så ligger H också. Osvsett hur jag lägger henne så rullar hon runt och lägger sig med benen under nästan direktVisa bifogad fil 12366
Såhär sov han i cirkus två timmar medan jag kunde fixa med tvätten, fylla ved i brasan osv. Amazing