Det frågade min BM också Vi tänkte lite att ”man vet ju inte hur lång tid det tar”Ni vet hur barn oftast blir till va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det frågade min BM också Vi tänkte lite att ”man vet ju inte hur lång tid det tar”Ni vet hur barn oftast blir till va?
TackStort grattis @Lazy Lady
Tack så mycket@Lazy Lady stort grattis till knodden
Tack@Lazy Lady
Stort grattis
Åh vad glad jag är för er skullNu kan jag inte va tyst längre, Sammy och Filippa ska få ett litet syskon i slutet av oktober (Inget offentligt ni som känner mej privat)
Är i v8 nu och har bf 3/11 men kommer få snitt runt 25okt. Vi hade tänkt vänta men det blev inte så
TackÅh vad glad jag är för er skull
Men nej va jobbigt Stackars liten (och den röstköpa mamman)Fröken har fått krupp Yayy liksom Så vi lider här hemma med en krupp bebis och en nästan helt röstlös mamma.
Fast det ska vara RÖSTlösMen nej va jobbigt Stackars liten (och den tröstlösa mamman)
Hahaha!! Jag skrev ju det Mobilen ändrade självFast det ska vara RÖSTlös
Min förkylning har satt sig på stämbanden, Igen
ändrade tillbaksHahaha!! Jag skrev ju det Mobilen ändrade själv
Hostan blir värre och inatt har han varit lite ”väsig” så ska nog testa ortens vårdcentral lite senare idag.
Flisan har övergått till att sova en gång om dagen har vi tur sover hon 2 timmar men ibland bara 40 min och ni kan ju tänka er hur rolig den eftermiddagen är dåO har slutat sova på eftermiddagen. Så nu sover han typ 30 min vid 10 hugget och en timme runt 13.30. Vilket gör sista timmen innan läggning svinjobbig men å andra sidan somnar han direkt vid nattning och sover fram till 23 utan problem. Det är så underbart att ha fått tillbaka sina kvällar, har till och med börjat kolla lite serier igen.
Härligt att dom får va på samma ställeFlisan har övergått till att sova en gång om dagen har vi tur sover hon 2 timmar men ibland bara 40 min och ni kan ju tänka er hur rolig den eftermiddagen är då
Försökte hålla henne vaken till 18:30 igår för att hon inte ska vakna för tidigt på morgonen. Klockan sex var hon så gnällig så vi satte oss i soffan och tittade på Babblarna. Kvart över blev hon tokledsen och ville kramas. Gav henne en kram och sedan hade hon somnat hon orkade inte hela vägen sötnosen och vaknade således halv fem i morse till mannens förtret
I söndags var vi och spanade in förskolans lekplats. Fick besked i fredags att hon kom in på samma som sonen.