Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
O har slutat sova på eftermiddagen. Så nu sover han typ 30 min vid 10 hugget och en timme runt 13.30. Vilket gör sista timmen innan läggning svinjobbig men å andra sidan somnar han direkt vid nattning och sover fram till 23 utan problem. Det är så underbart att ha fått tillbaka sina kvällar, har till och med börjat kolla lite serier igen.

Hostan blir värre och inatt har han varit lite ”väsig” så ska nog testa ortens vårdcentral lite senare idag.

O har slutat sova på eftermiddagen. Så nu sover han typ 30 min vid 10 hugget och en timme runt 13.30. Vilket gör sista timmen innan läggning svinjobbig men å andra sidan somnar han direkt vid nattning och sover fram till 23 utan problem. Det är så underbart att ha fått tillbaka sina kvällar, har till och med börjat kolla lite serier igen.
Flisan har övergått till att sova en gång om dagen :eek: har vi tur sover hon 2 timmar men ibland bara 40 min och ni kan ju tänka er hur rolig den eftermiddagen är då :crazy:

Försökte hålla henne vaken till 18:30 igår för att hon inte ska vakna för tidigt på morgonen. Klockan sex var hon så gnällig så vi satte oss i soffan och tittade på Babblarna. Kvart över blev hon tokledsen och ville kramas. Gav henne en kram och sedan hade hon somnat :rofl::love: hon orkade inte hela vägen sötnosen :heart och vaknade således halv fem i morse till mannens förtret :p

I söndags var vi och spanade in förskolans lekplats. Fick besked i fredags att hon kom in på samma som sonen. :bump:

Bifogade filer

Flisan har övergått till att sova en gång om dagen :eek: har vi tur sover hon 2 timmar men ibland bara 40 min och ni kan ju tänka er hur rolig den eftermiddagen är då :crazy:

Försökte hålla henne vaken till 18:30 igår för att hon inte ska vakna för tidigt på morgonen. Klockan sex var hon så gnällig så vi satte oss i soffan och tittade på Babblarna. Kvart över blev hon tokledsen och ville kramas. Gav henne en kram och sedan hade hon somnat :rofl::love: hon orkade inte hela vägen sötnosen :heart och vaknade således halv fem i morse till mannens förtret :p

I söndags var vi och spanade in förskolans lekplats. Fick besked i fredags att hon kom in på samma som sonen. :bump:
Härligt att dom får va på samma ställe:up:

Ni som har barn födda sent i den här tråden-runt 10-11månader gamla. Hur dax äter era sista kvällsmålet och vad äter dem? Och när vaknar de på morgonen och äter igen? Äter de något på natten?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 425
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 870
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 757
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård