Köpte jag oxå. Och kattmat...och tuggummi till svärmor...Visa bifogad fil 12577
Fyllt på förrådet med hjälp av matsmart
Viktor är lite trött men fortsätter äta och dricka bra Just nu den kompletta kostcirkeln, naanbröd och frysta blåbär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte jag oxå. Och kattmat...och tuggummi till svärmor...Visa bifogad fil 12577
Fyllt på förrådet med hjälp av matsmart
Viktor är lite trött men fortsätter äta och dricka bra Just nu den kompletta kostcirkeln, naanbröd och frysta blåbär
Va ska ni köpa för vårytterkläder till era barn? Funderar på en skaloverall till O men håller det att krypa på backen med? Känns som en galonoverall blir för tät att ha på promenader? Eller ska man satsa på byxor och jacka? Än så länge går han inget men man vet ju inte när han börjar med det. Jag vill dock kunna leka med honom på backen.
Va ska ni köpa för vårytterkläder till era barn? Funderar på en skaloverall till O men håller det att krypa på backen med? Känns som en galonoverall blir för tät att ha på promenader? Eller ska man satsa på byxor och jacka? Än så länge går han inget men man vet ju inte när han börjar med det. Jag vill dock kunna leka med honom på backen.
Jag undrar om C är påväg att bli sjuk, igår sov han 2 h o 40 min på dagen. Vi fick väcka honom till slut för klockan började bli mkt. Han brukar sova 1,5-2 h ungefär. Inatt har han kastat sig runt i sängen och varit orolig, det brukar han inte vara! Hoppas det är tillfälligt och att han slipper bli sjuk!
Utvecklingsfas? Hoppas att ni håller er friska.
Stackars Felicia är sjuk igen
En vecka fick hon lov att vara frisk. Nu håller vi tummarna för att det här gör över innan påskhelgen.
Cornelis sover lunch i sin vagn på altan och jag sitter på en stol i solen och lyssnar på takdropp, det är vår i luften hörrni!! I alla fall i Degerfors Snart kommer en vän (som jag lärt känna via denna vårtråd) hit, vi ska gå till förskolans lekplats med grabbarna och jag tänker njuta till fullo av vädret!