Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fröken är dödsförkyld så igår när hon skulle nattas i vardagsrummet så hostade hon så mycket att hon kräkte ner hela sängen :( Så hon fick sova med oss i vår säng så jag kunde ha lite koll. Hon sov hela natten med lite rullande fram och tillbaka, men jag sover riktigt illa för jagr rädd att hon ska ramla ner eller något.

Snorsugen jobbar förfullt och hostmedicinen tvingas ner :( Tycker så synd om min bebis :cry:
Men lilla:heart Hoppas hon kryar på sej snabbt!

Dödstrött barn ikväll. Hade inte sovit sen halv två. Pappan ger ersättning och sen tar jag honom för att han ska "sova tutte" (däcka med näsan i bröstet). Men icke han ålar tillbaka till pappan och däckar i hans famn. Har nog aldrig sett en så stolt sambo innan och det var väldigt skönt för mig med när han faktiskt ratade bröstet.

Har en uppringningstid hos BUMM i morgon. Idag kom bananbitarna ut hela trots medicin och utslagen är värre igen. Vill veta vad som är fel med vår älskling.

Fröken var så täppt i näsan igår kväll så hon bara grät. Så liten fick sova med oss igen och nu ligger hon på mig och sover fm luren. Inte lätt att vara liten sjukling. Men vi blrjar hela familjen bli lite hängiga, sambon och jag är snoriga och har ont i halsen och storabarnet är grinig och trött så hon åner nog på något snart.

Börjar bli mäkta trött på overaller och vinterkläder över lag.
20180317_141413.webp

Stackars Julius är sjuk, feber för första gången i sitt liv. Men inget snor eller hosta än. Vill inte äta med fått i sig lite ersättning iaf. Vill bara sova nära så ligger i sängen och tittar på massa serier...

Han åt massor av skedar burkmat till lunch också :) (I vår värld, då.)

Jag hoppas verkligen ätandet börjar släppa, han åt bra till middag också och jag tror att han inte vaknat mer än 2ggr på natten den senaste veckan. Men i gengäld har han mer humör på dagen :p

Nu har han sovit i 2.5h eller nåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 426
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 872
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 759
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård