Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satte ju in spiral innan första mensen sen hade jag småblödning ett par veckor och sen dess är jag tillbaka i samma spår, - vilket vill säga, jag har ingen jäkla aning om den är regelbunden men när den kommer så är den medig som fasen så tre dagars trosskydd and thats it :D

Va även första sparsam? Jag har haft syndaflod första gången efter båda.

Japp! Det va så gott som precis som innan, det enda är att jag inte får mensvärk så jag vet aldrig riktigt när den dyker upp. Förut fick jag ont i ryggen och blev dålig i magen nån dag innan! Men nån fördel ska man väl ha när man får mens 8 månader innan man slutar amma :p

Japp! Det va så gott som precis som innan, det enda är att jag inte får mensvärk så jag vet aldrig riktigt när den dyker upp. Förut fick jag ont i ryggen och blev dålig i magen nån dag innan! Men nån fördel ska man väl ha när man får mens 8 månader innan man slutar amma :p
Hahaha! Så är det ju helt klart:D För min del kom den inte förrän 1,5mån efter jag slutat, så jäkla skönt:)

Pappan har förresten nattat V hela veckan nu och helgen = jag har fått vara ifred = jag har orkat ligga lite med pappan = win-win :D

Så nu tar han honom utan att jag behöver säga något och imorgon ska de vara borta hela långa dagen :D (det låter jättehemskt men jag mår bra av att få vara ifred).

Pappan har förresten nattat V hela veckan nu och helgen = jag har fått vara ifred = jag har orkat ligga lite med pappan = win-win :D

Så nu tar han honom utan att jag behöver säga något och imorgon ska de vara borta hela långa dagen :D (det låter jättehemskt men jag mår bra av att få vara ifred).
Det låter inte alls hemskt. Man behöver liksom få ha sitt space ifred ibland för att man inte ska lacka ur totalt på allt. Hejja ensamheten - ibland iaf!

Jag märker sen jag slutade hos medryttarhästen att mitt tålamod är betydligt kortare. Så man behöver lite tid för dig själv ibland.

1A37D4FE-1405-49A5-8DD4-51E7C371497B.webp

Att få va mamma till denna killen är bara så underbart:love: Alltid glad och full av bus:heart

Tuttarna börjar bli lite irriterade. Han måste helt klart ha ammat mer sista veckorna än innan förra gången för då gnällde de inte lika tidigt.

Tröttpåallergi.nu .
Frågade på ett ställe vad som var ok för henne att äta från deras meny och inser att hen som svarar mig har noll koll när hen anser att creme fraiche är ok.
Ska man inte kunna sådant om man jobbar med servering? Eller i alla fall säga "jag går och kollar".?

Tröttpåallergi.nu .
Frågade på ett ställe vad som var ok för henne att äta från deras meny och inser att hen som svarar mig har noll koll när hen anser att creme fraiche är ok.
Ska man inte kunna sådant om man jobbar med servering? Eller i alla fall säga "jag går och kollar".?

Ja att säga ”jag går och kollar” är väl det minsta man kan begära?!

Tröttpåallergi.nu .

Tyvärr har många noll koll :(

Tuttarna börjar bli lite irriterade. Han måste helt klart ha ammat mer sista veckorna än innan förra gången för då gnällde de inte lika tidigt.

De har lättat på trycket flera gånger nu, får hoppas att V är väldigt amningssugen när de kommer. När de nu kommer O_o

Tröttpåallergi.nu .

Det är vanligare än att de faktiskt har koll. Jag brukar ta sånt som jag vet är mjölkfritt men då har man ju ändå risken med kontaminering.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 431
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 872
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 764
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist