Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
@lil-sis
Jag förstår verkligen din oro!
Jag bor också lång bort från alla förskolor förutom våran lilla by skola. Skulle den lägga ner så skulle det bli väldigt mycket krångligare!

Han skulle inte få få själv till skolan sen ändå (70-väg) men byn känns ändå bättre än samhället :(

Igår var det full rulle hela dagen. Först var vi i skogen med moster, kusinerna och morbror med fjälla och grillade, sen kom morbror med hem och skulle laga bilen och sen åkte vi till vänner och deras barn och åt middag. Bebisen sov bara max halvtimmes tupplurar tre gånger men var ändå glad och nöjd hela dagen. Och idag fick vi en hel halvtimmes sovmorgon :bump::D

Bjuder på en bild på världens goaste Flisa :heart
20180225_171043.webp

Tuttander börjar bli helt galet mycket. Han har fri tillgång hemma och det snuttas ofta flera gånger i timmen.
Har ändå ätit ganska bra idag och har alltid vatten i mugg tillgängligt.

Jag vill inte neka heller för han uppskattar det så tydligt men jisses O_o

@lil-sis
Du är tapper du!
Jag begränsar tuttandet till natten och ibland vid vilan på dagen. Jag känner till och från att jag snart ska sluta för hon vill tutta så mycket på nätterna :cautious:

V vaknar tydligen före 07 numer. Men är jättetrött så han hänger mest på mig och snuttar. Nu har han somnat i mitt knä, jag som tänkte att vi skulle åka till Kyrkis om en stund i snöstormen.

Cornelis blir snart ett, hade BF imorrn för ett år sedan. Han är nog inne i nån fas, typ fas åtta, eller så är han trälig pga snor. Eller tänder, vem vet lixom?! Men han brukar ju va väldigt enkel men senaste veckan har han varit sur väldigt ofta och plötsligt vill han ha napp även dagtid. Förut har han bara haft det i princip på natten! Vill vara nära mkt, men ibland är han ledsen ändå trots att man bär honom.

Cornelis blir snart ett, hade BF imorrn för ett år sedan. Han är nog inne i nån fas, typ fas åtta, eller så är han trälig pga snor. Eller tänder, vem vet lixom?! Men han brukar ju va väldigt enkel men senaste veckan har han varit sur väldigt ofta och plötsligt vill han ha napp även dagtid. Förut har han bara haft det i princip på natten! Vill vara nära mkt, men ibland är han ledsen ändå trots att man bär honom.

Låter ju som någon fas :heart

Tror jag fått svamp i tuttarna. Ringde bvc, uppringningstid på fredag.... Så ringde vc istället. Fick en tid i morgon bitti.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 436
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 872
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar