Vaknar av att det bara luktar övervidrig bajsblöja i hela sovrummet Masar mig upp för att ta bebisen till badrummet för att byta, öppnar blöjan och ta-daa - ingenting! Att en sån liten kan släppa så räliga fisar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaknar av att det bara luktar övervidrig bajsblöja i hela sovrummet Masar mig upp för att ta bebisen till badrummet för att byta, öppnar blöjan och ta-daa - ingenting! Att en sån liten kan släppa så räliga fisar
Pappas flicka hela vägen igenom
Ramlade ner för trappan inomhus med Sammy på armen idag, tack och lov tappade jag honom inte men slog mej själv nåt överjävligt Trodde först axeln gick ur led men den har bara fått en grym sträckning och handleden är stukad plus att arsle och armbåge på andra sidan fick sej en rejäl smäll.
Är så grymt lättad att jag varken tappade honom eller fick honom i kläm Hann tänka många tankar dom sekunderna det tog..
Ja fy, att jag själv är öm överallt skiter jag i!Läskigt! Tur att det gick bra med Sammy!
Vilken fin mössaIdag har vi varit på sagovandring i Skrylle
Någon blev lite trött efteråt
TackVilken fin mössa
Imorgon är det dags för porträttfotografering
Imorgon är det dags för porträttfotografering
Nä fotografen är sjuk
Grattis ViktorVisa bifogad fil 11491
Nu är han väl ingen bebis längre, officiellt
Lämnade blodprover, åt frukost, handlade mat och sedan gick vi förbi PoP som hade fått in ett jättefint blått set så det och två t-shirts fick han i present
Pappan jobbar tyvärr över idag så jag och Viktor firar med semla. Och kanske någon god mat.
Visa bifogad fil 11491
Nu är han väl ingen bebis längre, officiellt
Lämnade blodprover, åt frukost, handlade mat och sedan gick vi förbi PoP som hade fått in ett jättefint blått set så det och två t-shirts fick han i present
Pappan jobbar tyvärr över idag så jag och Viktor firar med semla. Och kanske någon god mat.