Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har vi varit på sagovandring i Skrylle
Någon blev lite trött efteråt :love:

Bifogade filer

• 20180220_115852.webp
    20180220_115852.webp
    571,3 KB · Visningar: 51
Ramlade ner för trappan inomhus med Sammy på armen idag, tack och lov tappade jag honom inte men slog mej själv nåt överjävligt:crazy: Trodde först axeln gick ur led men den har bara fått en grym sträckning och handleden är stukad plus att arsle och armbåge på andra sidan fick sej en rejäl smäll.
Är så grymt lättad att jag varken tappade honom eller fick honom i kläm:heart Hann tänka många tankar dom sekunderna det tog..

Läskigt! Tur att det gick bra med Sammy!

Feöken ligger och skrattar, gråter och pratar i sömnen. Skit jobbigt eftersom jag tror att hon är vaken och vaknar själv flera gånger:meh: Men hon sover nästan hela natten nu och kan få för sig att sova lite längre än 06.00 :up:

F3766466-14D5-4C8E-B28C-421823DCCEFB.webp

Nu är han väl ingen bebis längre, officiellt :nailbiting:

Lämnade blodprover, åt frukost, handlade mat och sedan gick vi förbi PoP som hade fått in ett jättefint blått set så det och två t-shirts fick han i present :angel:

Pappan jobbar tyvärr över idag så jag och Viktor firar med semla. Och kanske någon god mat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 436
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 872
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar