Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lekland för 8 månaders, hiss eller diss? Vi ska på begravning på onsdag, jag vill inte ha med O i kyrkan utan han kommer till minnesstunden. Min mamma ska vara barnvakt, hon bor typ 25 min ifrån kyrkan så hon tänkte att de kunde vara på Leklandet 400 m ifrån kyrkan ifall det krisar. Känner att det inte är jätteoptimalt att lämna bort honom första gången när han är mitt i värsta separationsfasen men det är nödvändigt tyvärr. Va tror ni? Absolut bäst hade varit att typ gå ut och gå men jag vet ju inte va dagen bjuder på för väder.
Lekland för 8 månaders, hiss eller diss? Vi ska på begravning på onsdag, jag vill inte ha med O i kyrkan utan han kommer till minnesstunden. Min mamma ska vara barnvakt, hon bor typ 25 min ifrån kyrkan så hon tänkte att de kunde vara på Leklandet 400 m ifrån kyrkan ifall det krisar. Känner att det inte är jätteoptimalt att lämna bort honom första gången när han är mitt i värsta separationsfasen men det är nödvändigt tyvärr. Va tror ni? Absolut bäst hade varit att typ gå ut och gå men jag vet ju inte va dagen bjuder på för väder.
Nu är jag ledsen.
Vi var bortbjudna på middag, troll hade med sig mat och det var paj till oss andra.
Sen matar värdinnan troll med paj med orden "det är så lite så det kan inte vara farligt. Ni har ju börjat med mjölk i maten".
Ja. Pyttelite.
Paj med smör i degen, cremefraiche i fyllningen och ost ovanpå är ganska långt från där vi är.
Så jodå. Nu har hon reaktion. Illröda kinder och prickar på halsen. Nu hoppas vi att det stannar där och går tillbaks under natten..
Så sjukt respektlöst!!!
Har värdinnan sett reaktionen?
Vi ska på lekland imorgon men C är ju 11 månader, dock tror jag det inte ger supermkt men är gratis under ett och ibland kan det vara kul att hitta på nya saker! Men jag tror dom klarar sig hemma hos din mamma också, det är ju inte en evighet ni är borta
Nu är jag ledsen.
Vi var bortbjudna på middag, troll hade med sig mat och det var paj till oss andra.
Sen matar värdinnan troll med paj med orden "det är så lite så det kan inte vara farligt. Ni har ju börjat med mjölk i maten".
Ja. Pyttelite.
Paj med smör i degen, cremefraiche i fyllningen och ost ovanpå är ganska långt från där vi är.
Så jodå. Nu har hon reaktion. Illröda kinder och prickar på halsen. Nu hoppas vi att det stannar där och går tillbaks under natten..
Så sjukt respektlöst!!!
Nu är jag ledsen.
Ja. Pyttelite.
Så sjukt respektlöst!!!
Hon ska få se en bild på det när vi ses igen. Nu ligger trollet i sin säng.
Jag tänkte att rodnaden på kinderna innan vi begav oss hemåt berodde på värme för en fryser inte i det huset men förstod hemma att det inte var värmen...
Trött kråka efter en helvetes natt... Rodnaden har lagt sig men magen stökar.
Det är ändå tur att hon inte reagerar "mer" än vad hon gör när det blir för mycket.
Cornelis har varit mammig i helgen, idag har han gråtit flera gånger när jag gått ifrån honom. Känns hemskt att åka till min VFU imorgon bitti även om jag vet att han har det bra med pappa, men han har aldrig gråtit förut när jag gått ifrån! Vecka 9 är det i alla fall sportlov och efter det är det bara två veckors VFU kvar!
Känner mig lite vemodig ikväll Imorgon bitti ska jag på arbetsintervju för nu är det snart pappans tur att få vara hemma och jag ska jobba ett tag. Efter intervjun ska vi åka och lämna tillbaka babyskyddet som vi hyrköpt. Känns jättekonstigt att E inte ska sitta i det mer och att jag snart inte kommer vara tillsammans med henne nästan dygnet runt