Ska på cellprov imorgon. Yay Lika spännande varenda gång, verkligen älskar att ligga i en gynstol och ha en tant rotande där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men han växer?
Visst är det skoj Ska iväg på torsdagSka på cellprov imorgon. Yay Lika spännande varenda gång, verkligen älskar att ligga i en gynstol och ha en tant rotande där
Känns lika akward varenda gång. Så man sitter där med benen i vädret och tittar upp i taket medans man pratar om vädret och bebisen som låg i sin stol och tittade nyfiketSka på cellprov imorgon. Yay Lika spännande varenda gång, verkligen älskar att ligga i en gynstol och ha en tant rotande där
Denna jäkla astma. Han började bli dålig vid 20 igår, vid 21.30 var det bara att åka in. Fick några omgångar ventoline och hemma vid 01 i natt. I morse hade vi behövt åka in vid 7 men ville avvakta och se om vi kunde få tid hos BUMM istället men de hade inte tid förän 10 så fick bli barnakuten igen. Kom hem vid 11. Nu ligger en dödstrött kille och sover i famnen.
Kan ni inte få hem medicin eller inhalator?
Han måste ha 3 episoder för att det ska vara konstaterat. Denna är bara hans andra. Just nu sitter vi på BUMM och har fått en tredje omgång medicin. Läkaren trodde vi behövde iaf en gång till innan det släpper. Får se om det blir akuten då eller hur det blir.
Han måste ha 3 episoder för att det ska vara konstaterat. Denna är bara hans andra. Just nu sitter vi på BUMM och har fått en tredje omgång medicin. Läkaren trodde vi behövde iaf en gång till innan det släpper. Får se om det blir akuten då eller hur det blir.
Men vad dåligt...
”Bara”
Lille skruttenEfter lite påtryckningar från SSK och att läkaren ringde och pratade med barnakuten så fick vi faktiskt med oss medicin hem. Nu hoppas vi att vi rer oss hemma.
Visa bifogad fil 11271
Tipsar om minuomelett.Projekt ”få i Viktor” mer mat är än så länge en katastrof men jag antar att det är pga förkylning och vaccination. Idag åt han iaf granatäppelkärnor med god aptit.
Och när jag lämnade min smörgås med smör och ost på golvet åt han en del. Men det är precis som att det blir fullt efter ett par tuggor och så börjar han spotta ut när han tuggat färdigt.
I natt åt han några tuggor fralla också när han inte ville sova.
Drack lite smoothie med sugrör till frukost (fet yoghurt med lite vanlig yoghurt och sedan fruktklämmis till lagom konsistens).
Nu klurar jag på middagen. Falukorv kanske, det gillar han.
Projekt ”få i Viktor” mer mat är än så länge en katastrof men jag antar att det är pga förkylning och vaccination. Idag åt han iaf granatäppelkärnor med god aptit.
Och när jag lämnade min smörgås med smör och ost på golvet åt han en del. Men det är precis som att det blir fullt efter ett par tuggor och så börjar han spotta ut när han tuggat färdigt.
I natt åt han några tuggor fralla också när han inte ville sova.
Drack lite smoothie med sugrör till frukost (fet yoghurt med lite vanlig yoghurt och sedan fruktklämmis till lagom konsistens).
Nu klurar jag på middagen. Falukorv kanske, det gillar han.
Äter han regelbundna mål? Cornelis blir mer hungrig om han får äta ca var tredje timma, blir det för ofta vill han inte äta! Går det att ha i grädde i smoothien? Lite extra smör i maten brukar jag ha i, i alla fall i cornelis mat!