.Jag kände samma när vi bytte bilstol. Jisses nu har man ju ett litet barn och inte en bäbis.
Ja, precis så känns det. Hu.. Det är skrämmande va fort tiden går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
.Jag kände samma när vi bytte bilstol. Jisses nu har man ju ett litet barn och inte en bäbis.
Hävdar stenhårt att han är bebis fram till han fyllt 1årJa, precis så känns det. Hu.. Det är skrämmande va fort tiden går
Hävdar stenhårt att han är bebis fram till han fyllt 1år
Jag gjorde det samma fram till för ett par veckor sedan. Men det blir svårare och svårare att övertyga sig själv när hon går, pekar, pratar, förstår, busar och lever runtHävdar stenhårt att han är bebis fram till han fyllt 1år
När brukar det vända för er? Här tar det ca 3 dagar.
Hoppas att det inte är så många veckor kvar av praktiken.
Jag kände samma när vi bytte bilstol. Jisses nu har man ju ett litet barn och inte en bäbis.
De räknas tydligen som spädbarn från till 1år så då bör de vara bebisar lika länge tycker jag.Hävdar stenhårt att han är bebis fram till han fyllt 1år
Det tycker jag absolutDe räknas tydligen som spädbarn från till 1år så då bör de vara bebisar lika länge tycker jag.
Usch å fy, vilken tur att det ändå gick relativt bra!Ramlade ner för trappan inomhus med Sammy på armen idag, tack och lov tappade jag honom inte men slog mej själv nåt överjävligt Trodde först axeln gick ur led men den har bara fått en grym sträckning och handleden är stukad plus att arsle och armbåge på andra sidan fick sej en rejäl smäll.
Är så grymt lättad att jag varken tappade honom eller fick honom i kläm Hann tänka många tankar dom sekunderna det tog..
Ja fy, vågar inte ens tänka på hur illa det kunde tagitUsch å fy, vilken tur att det ändå gick relativt bra!
Ramlade ner för trappan inomhus med Sammy på armen idag, tack och lov tappade jag honom inte men slog mej själv nåt överjävligt Trodde först axeln gick ur led men den har bara fått en grym sträckning och handleden är stukad plus att arsle och armbåge på andra sidan fick sej en rejäl smäll.
Är så grymt lättad att jag varken tappade honom eller fick honom i kläm Hann tänka många tankar dom sekunderna det tog..
Ja verkligen bättre att man själv slår sig än att bebis gör det Men hoppas att du läker ihop fort och slipper ha ont.. Att trilla nerför trappan själv är ju inget vidareJa fy, vågar inte ens tänka på hur illa det kunde tagit
En sak att slå sej själv men en sån liten som slår sej vore ju fruktansvärt..
Jag har tusen ggr hellre ont överallt!!