Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
När brukar det vända för er? Här tar det ca 3 dagar. :heart

:heart Hoppas att det inte är så många veckor kvar av praktiken.

Jag kände samma när vi bytte bilstol. Jisses nu har man ju ett litet barn och inte en bäbis.

Jag har tre veckor kvar, men vecka nio har de sportlov så blir hemma en vecka innan de sista två veckorna drar igång!

Stress stress stress sjukgymnast och nu ortopeden. Barnet sover som en stock. Ibland är han för rolig. Hoppas han sover vidare under shoppingrundan med.

Hur kan en så liten människa bajsa såna kopiösa mängder? Har precis bytat den fjärde bajsblöjan idag. Hon som brukar bajsa en max två gånger varje dag:grin:

@kakan89 Det verkar som det håller i sig i två till tre dagar. Efter morgonens superurladdning i blöjan har hon varit mer sitt vanliga jag. En röd fläck kvar och lite torr på benen.

.

Nu händer det mycket på samma gång!
Jag har börjat jobba fre-sö de flesta helgerna (det känns som om jag har fått mitt liv tillbaka :angel:) Att få några timmar utan konstant prat, kiv/bråk mellan de älsta. Ett ständigt springande efter min lilla vilding som klättrar och röjer med allt! Och som till på köpet har lärt sig att gå nu vid 10 månaders ålder.
Slippa alla utfodringar, och på och avklädningar.. Det är lyxigt :o
Jag ser fram emot lugnet som infinner sig när dom blir äldre :love:

Ramlade ner för trappan inomhus med Sammy på armen idag, tack och lov tappade jag honom inte men slog mej själv nåt överjävligt:crazy: Trodde först axeln gick ur led men den har bara fått en grym sträckning och handleden är stukad plus att arsle och armbåge på andra sidan fick sej en rejäl smäll.
Är så grymt lättad att jag varken tappade honom eller fick honom i kläm:heart Hann tänka många tankar dom sekunderna det tog..

Ramlade ner för trappan inomhus med Sammy på armen idag, tack och lov tappade jag honom inte men slog mej själv nåt överjävligt:crazy: Trodde först axeln gick ur led men den har bara fått en grym sträckning och handleden är stukad plus att arsle och armbåge på andra sidan fick sej en rejäl smäll.
Är så grymt lättad att jag varken tappade honom eller fick honom i kläm:heart Hann tänka många tankar dom sekunderna det tog..
Usch å fy, vilken tur att det ändå gick relativt bra! :eek:

Fy vad läskigt tur att det gick bra med sammy!

Ja fy, vågar inte ens tänka på hur illa det kunde tagit:crazy:
En sak att slå sej själv men en sån liten som slår sej vore ju fruktansvärt..
Jag har tusen ggr hellre ont överallt!!
Ja verkligen bättre att man själv slår sig än att bebis gör det :nailbiting: Men hoppas att du läker ihop fort och slipper ha ont.. Att trilla nerför trappan själv är ju inget vidare :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 436
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 872
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈