Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Fille
Välkommen till den bedrövliga klängfasen runt 1 års åldern
En period som jag har upplevt som en utav de jobbigaste
Vi åkte ner till Uppsala och fotografen. V tyckte det var ganska blä men några bra bilder blev det nog, vi ska kolla på måndag
En bil finns på fejjan, från Elin Stahre Photography. Den är bra iaf
Läkartiden var ju ett skämt. Det är visst normalt att det börjar svida och göra asont efter 8.5 månad amning. Bara över en natt... Som tur är så träffade jag en bvc-sköterska på öppna förskolan så hon så att jag skulle testa dactacort annars ringa ammingsmottagningen.
Fröken liten är lite snuvig och hennes kärlek för snorsugen har inte ökat något vidare Hon kändes lite varm nu när jag la henne för em luren så vi får se hur detta slutar.
Vi får hålla tummarnaHoppas det går över snabbt!
Jag hade ju så för någon månad sedan, det gav sig med intensiv amning på det bröstet. Men svamp tycker jag känns troligt.
Hur var er första mens efter förlossningen?
Fick första fredagen den 16e februari och var mensfri lördagen den 24e.
Fick mens nu i går igen.
Rikligt bägge gångerna dessutom
Min va superriklig första 2,5dagarna och sista 2,5 väldigt sparsam. Så har den varit alla 3ggr nu. 4dagar mens före graviditeterna och nu blöder jag 5. Sen har den varit rätt konstig med 26-37-30dagars cykel. Nu är den sen igen? Brukade ha 29dagar som en klocka före graviditeterna men nu är den rätt opålitlig.Hur var er första mens efter förlossningen?
Fick mens nu i går igen.
Fick mens nu i går igen.
Fick mens nu i går igen.
Fick mens nu i går igen.
Va även första sparsam? Jag har haft syndaflod första gången efter båda.Fick mens när cornelis va tre månader... värdelöst! Den är ungefär som innan (då sparsam och fyra dagar) men med en dag extra! Så helt okey, varit så gott som regelbunden sen den kom!