Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min gullunge har blivit en piraya :devil:

Biter mig i benen och ffa axlarna. Hårt. Extra hårt när han får tag i hud genom kläderna :eek:

Bara på mig iaf. Tur är väl det.

Läkartiden var ju ett skämt. Det är visst normalt att det börjar svida och göra asont efter 8.5 månad amning. Bara över en natt... Som tur är så träffade jag en bvc-sköterska på öppna förskolan så hon så att jag skulle testa dactacort annars ringa ammingsmottagningen.

Läkartiden var ju ett skämt. Det är visst normalt att det börjar svida och göra asont efter 8.5 månad amning. Bara över en natt... Som tur är så träffade jag en bvc-sköterska på öppna förskolan så hon så att jag skulle testa dactacort annars ringa ammingsmottagningen.

Jag hade ju så för någon månad sedan, det gav sig med intensiv amning på det bröstet. Men svamp tycker jag känns troligt.

Fröken liten är lite snuvig och hennes kärlek för snorsugen har inte ökat något vidare :D Hon kändes lite varm nu när jag la henne för em luren så vi får se hur detta slutar.

Fröken tycker det är fantastiskt roligt att ställa sig mot saker och gå längs med detsamma men sen vågar hon inte sätta sig ner när orken tryter utan håller och skriker tills hon får assistans...om hon sitter kvar när jag hjälpt henne? Inte så länge, tio sekunder senare står hon igen och vi börjar om.

Hur var er första mens efter förlossningen?
Fick första fredagen den 16e februari och var mensfri lördagen den 24e.
Fick mens nu i går igen. :confused:
Rikligt bägge gångerna dessutom :arghh:

Jag hade ju så för någon månad sedan, det gav sig med intensiv amning på det bröstet. Men svamp tycker jag känns troligt.

Började på ena sidan och gått över även till andra. Försökte intensivamma en sida men det blev bara värre. Men hoppas salvan hjälper.

Fick mens i tisdags förra veckan, den har inte gett med sig än...

Min va superriklig första 2,5dagarna och sista 2,5 väldigt sparsam. Så har den varit alla 3ggr nu. 4dagar mens före graviditeterna och nu blöder jag 5. Sen har den varit rätt konstig med 26-37-30dagars cykel. Nu är den sen igen? Brukade ha 29dagar som en klocka före graviditeterna men nu är den rätt opålitlig.

Inte fått ännu, började med p-sprutor.

Men nu tänkte jag strunta i det och köra kondom fram till steriliseringen :eek:

Återkommer, kanske. Han ammar ju mkt så den kan ju kanske hålla sig borta. Kanske.

Fick mens när cornelis va tre månader... värdelöst! Den är ungefär som innan (då sparsam och fyra dagar) men med en dag extra! Så helt okey, varit så gott som regelbunden sen den kom!

Jag hoppas inte att C blir kräsen med tanke på alla möjliga smaker han får nu som ung och ännu äter med god aptit! Idag åt han ärtsoppa till lunch (gillades dock inte av magen) och en ganska så smakrik vegetarisk tikka masalagryta! Han har även tidigare fått smaka på mögelost, tacos och diverse andra ganska så smakrika rätter, dvs det vi äter :p försöker variera rätt mkt då jag tycker det är tråkigt när vi hamnar i samma spår med maten!

Har inte fått någon ännu. Iaf tror jag inte det. Hade en mini, mini, miniliten blödning för tre veckor sedan men det var så lite och inte ens rött utan bara lite rosa så jag vet inte ens vad man ska kalla det. Är glad så länge den håller sig borta :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 436
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 872
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Elo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar