Hellu. I hänger fortfarande på BB då lillan gått ner nästan för mycket (skulle åkt hem idag) med andra ord runt 7%.. Amningen funkar tydligen inte helt insåg vi i natt o har vi jobbat stenhårt idag för o lösa det. Vi har amningsnapp då lillan inte får något tag alls utan den men hon suger lite fel så de låter lite konstigt o även om det känns som hon suger o ser ut som hon sväljer så kommer det tydligen inget, viktat henne före och efter varje mål idag o de händer inte mkt tyvärr... Så vi prova att börja mjölka mig idag för o se om det är mjölken som inte kommit igång o de var inte problemet då vi fick ut 55ml på 15min utan problem...
Så vi kämpar på i övrigt är hon underbar! Jag mådde lite dåligt i natt när hon aldrig var nöjd (inte konstigt när hon intr fick nån mat...) o sov inget o knappt något natten innan så var lite ledsen imorgon o är väl fortfarande, jobbigt när det inte funkar liksom... men vi har tur att vi är på ett mindre BB ikväll är vi två familjer som är på plats o ingen födning har skett sen i förrgår så dom har mkt tid med oss iaf. O pappan har bott här hela tiden sen hon föddes, annars hade jag gett upp för länge sen tror jag....
Er bästa med idag va att tarmarna lyckades komma igång o det gjorde inte ont trots den 4graders rupturen, har dock intrigen kontroll på ringmuskeln men hoppas det går hyfsat snabbt o träna upp. Var även på koll av stygnen idag o det såg allt perfekt ut (fick en av det bästa som sydde ihop mig med lååååång erfarenhet, så lång att honi snart går i pension som är känd för att verkligen engagera sig o sy superväl så det känns skönt!)
Trevlig helg på er alla från ett soligt Island som bjudit på sommarväder sen lillan anlände som jag såklart inte kunnat njuta ett dugg av