Man är ju bara så sjukt smidig
Så länge jag inte har mer publik än min man när jag gör det så gör det inget om det ser roligt ut
Men tur vi inte ska ha fler så nu slipper jag det i fortsättningen hoppas jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man är ju bara så sjukt smidig
Det är ju först sista månaden man blir riktigt tung och osmidig... Så gissningsvis finns det lite växande kvar. ..
En självgående enkel 7 åring och så det här
Så känner jag också - är det verkligen rätt att "komplicera" tillvaron med en bebis när 5-åringen blir mer och mer självgående
Känner igen det @Calazirya och @fia-lisa ...
Men den enkla självgående 6 åringen har liksom krav på livet på ett annat sätt än icke självgående små barn.
.
Så länge jag inte har mer publik än min man när jag gör det så gör det inget om det ser roligt ut
Men tur vi inte ska ha fler så nu slipper jag det i fortsättningen hoppas jag
Jag känner likadant gällande benen - där växer det verkligen mindre än normalt. Eller är det bara jag som märker av det mindre? Jag tappar också mindre hår på huvudet, fastnar inte alls lika mkt i borsten eller duschavloppet. Nackdel med graviditeten dock - det är totalt tvärkört att försöka frisera ngt strax ovanför bikinilinjen! Ser noll och kommer knappt åt. Och vissa ställen vill man inte raka i blindo!
Kan skriva under på tre månader!Det brukar vara ca 3 månader efter förlossningen. Det är något med hårtillväxten som tar 3 månader så vanligast att det börjar falla av runt 3 månader efter förlossningen.
Men herregud.
Nu ser jag bara gravida kvinnor med rakhyvel när jag blundar!
Största trubblet med bikinilinjen är att min mage är typ under den. Så hyveln måste vinklas och det är inte helt lätt att få till
Meeen?! Får man mindre hår än vanligt sen? Känner inte att mitt hår har blivit så himla tjockt, det är samma stripor som vanligt..Kan skriva under på tre månader!
Började tappa mängder vid den tiden :/
Från att ha fått behålla håret så länge till att man trodde det skulle falla ikapp.. Längtar inte!
Varsågod!Och jag ser nu framför mig en tjej med bikinilinje ända upp till tuttarna. Tack för det...
Alltså nej det vet jag inte, men möjligen att det rasade i början för att falla in i sitt vanliga lunk sen.Meeen?! Får man mindre hår än vanligt sen? Känner inte att mitt hår har blivit så himla tjockt, det är samma stripor som vanligt..
Med tanke på nivån på dagens övriga inlägg är väl garderoben ett ypperligt samtalsämne...Alltså.. HUR mycket bråte och skit får man spara egentligen?! Håller på och röjer garderober och linnebyrån för att göra plats åt bebisens alla grejer och jag säger bara jösses...
På 5 garderober och 1 Ikeabyrå har jag lyckats få 7(!!) sopsäckar fulla?! Hur är det ens möjligt? Vad spar man all skit och uddagrejer för? Som dessutom legat så länge oanvänt att det luktar sunk
Usch!!
Sorry för dagens mest ointressanta inlägg
Med tanke på nivån på dagens övriga inlägg är väl garderoben ett ypperligt samtalsämne...
Man känner sej ju knappast upplagd för ett sexmaraton om man säger så
Gissar han är glad då :-)Alltså... Är det verkligen bara jag som påverkats lite i den riktningen av alla hormoner? Maken får knappt en lugn stund!
Alltså... Är det verkligen bara jag som påverkats lite i den riktningen av alla hormoner? Maken får knappt en lugn stund!