Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klickade nyss hem en parapkysulky till E Saknar rätt ofta att ha en enkel vagn (som får plats bredvid hundburen) att ha i bilen och sätta henne i ifall vi snabbt ska in på en affär eller åka till lekparken i stan. T.ex igår så skulle jag ha med båda ungarna och valpen till stan och tänkte då att vi kanske kunde passa på att leka i lekparken och samtidigt miljöträna valpen, men så kom jag på att jag inte orka krångla med city crossen i och ur takboxen Visst att jag har selen men ibland är det lättare att packa ner henne i vagnen istället.
Vet du om det finns vändbara sulkys?
Tycker också att det vore trevligt med en liten lätt vagn i bilen så småningom men vill inte ha sonen framåtvänd än på ett bra tag
Vet du om det finns vändbara sulkys?
Tycker också att det vore trevligt med en liten lätt vagn i bilen så småningom men vill inte ha sonen framåtvänd än på ett bra tag
Här är maten numera väldigt intressant! Det tog ett tag, men nu är det mums!
Ett mål gröt om dagen har det blivit så vi ökar succesivt därifrån.
Har köpt lite barnmat på burk att varva med men det tyckte han, var ju oerhört..äckligt! Trots mammans hurrarop för vad GOTT det var!
Det är bättre med hemlagat säger han
Imorgon blir det musiklek för andra gången, jättekul! Sist satt han med hakan i golvet och det såg ut som han tyckte att vi hamnat på en annan planet
Verkar bara vara min avkomma som konsekvent ratar mina fåfänga försök till hemlagat och föredrar burkmat . Gjorde bananplättar idag, och det tyckte iaf jag var smaskensJag ammar också mycket än, erbjuder lunch och middag, samt frukt under dagen. Majskrokar är det bästa som finns, hemlagad mat går bra, men inte burkmat eller gröt. Dricka vatten är fantastiskt!
Annars.......... Våldskräks storasyster. Har panik, vill inte bli sjuk och vill verkligen inte att bebban blir dålig
Lo tog ju napp i några ljuvliga veckor i början men nu blir hon antingen rasande eller får kväljningar . Dramatiskt lagd liten dam.
Vår äter gröt till frukost, en portion, ca 2-3 dl tror jag. 50 till 75% av en stor burkmat till både lunch o middag. Äter både hemlagat och burkmat men till strl av en stor burkmat. Äter minst en fruktklämmis från Ellas kitschen varje dag.
En fråga om bilbarnstolar förresten.
Sonen sitter fortfarande i sitt babyskydd och det är inga problem att få plats varken på längden eller bredden. Däremot så har han varit väldigt missnöjd i bilen på sistone och vi funderar på om han skulle vara mer nöjd i nästa stol. Förr eller senare ska man ju ändå byta.
Han kan sitta själv men jag gissar att han har en bit kvar till 8 kg. Stolarna är ju från 9 kg. Kan man byta innan? Logiskt tycker jag att längden borde spela större roll än vikten. Skulle gissa att han är 68-69 cm.