Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då har vi samma SF-mått då! Härligt att det såg bra ut
Hade inte du 30 i SF mått innan jul? Då när jag skrev att min sf kurva planat ut? Eller blandar jag ihop dig med någon annan?
Jag har skrivit fel! 29 innan jul (trodde 30) o 32 nu haha. Tröttmössa
Haha sedär Lät inte helt bra att du stått stilla i sf mått så länge så jag var tvungen att fråga
Bra att nån har koll!
Är det någon mer som har en sprattelgubbe/gumma i magen ? Här knölas det för fullt men som tur är så gör det inte ont än...
Är det någon mer som har en sprattelgubbe/gumma i magen ? Här knölas det för fullt men som tur är så gör det inte ont än...
Hade kört halva maskinen när jag kom på det, så det var bara att vänta ut denOm du precis kört igång den, häll tvättmedel i tvättmedelsfackét och häll sedan typ 1 liter varmt vatten efteråt. Så får den köra med medel en stund i allafall
Alltså är det bara jag som blir KNÄPP på alla generella råd hur du får bebisen att sova/bli självständig?
Ingen bebis passar in i en mall! Om man inte är helt TAPPAD bör man väl hitta sina knep själv? Att inte gå emot magkänslan för att han o hon säger "gör si och så" så kommer det bli bra är ju galet!!
Usch blir bara så arg på att folk ska tjäna pengar på att föreläsa om hur MITT barn fungerar. Eller mer arg på att folk köper det kanske...
God morgon!
Alltså är det bara jag som blir KNÄPP på alla generella råd hur du får bebisen att sova/bli självständig?
Ingen bebis passar in i en mall! Om man inte är helt TAPPAD bör man väl hitta sina knep själv? Att inte gå emot magkänslan för att han o hon säger "gör si och så" så kommer det bli bra är ju galet!!
Usch blir bara så arg på att folk ska tjäna pengar på att föreläsa om hur MITT barn fungerar. Eller mer arg på att folk köper det kanske...
God morgon!