Jag tar mina järntabletter innan jag går och lägger mig. Tycker det funkar bättre för magen än att ta dom på morgonen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som här då ju.. att gå i trappan och i och ur soffan samt sätta/resa sig på toa är en riktig pina.
Hur är det nu, jobbar alla här fortfarande?
Tänkte på att ni prata om trötthet och jag är väldigt trött trots massa järntabletter. Men det är väl lov att va det när man fortfarande jobbar heltid, motionerar varje dag, tar hand om två hästar själv, renoverar och har en aktiv 2,5 åring
Jag tar mina järntabletter innan jag går och lägger mig. Tycker det funkar bättre för magen än att ta dom på morgonen
Tänkte på att ni prata om trötthet och jag är väldigt trött trots massa järntabletter. Men det är väl lov att va det när man fortfarande jobbar heltid, motionerar varje dag, tar hand om två hästar själv, renoverar och har en aktiv 2,5 åring
Det här ska jag testa och hoppas att det är snällare för min mage.Jag tar också mina innan jag går och lägger mig. Har de liggande bredvid tandborsten
Det här ska jag testa och hoppas att det är snällare för min mage.
Här är det snöstorm idag. Jag och dottern gjorde ett ryck och plockade ihop hennes lekrum och dammsög hela nervåningen. Sen efter fika trotsade vi vädret och gick ut. Drog henne på boben en liten bit på vägen så jag och hunden fick röra på oss. Den lilla biten vi gick räckte gott för en som är gravid i v 33
Funderar på en sista tävling om två veckor... . Fick ok från den blivande fadern eftersom den inte gick på is
Förra gången blev jag sjukskriven ett par månader innan bf pga stressrelaterad migrän. Hade en sämre arbetssituation då och hade hästarna inhyrda i ett kollektivstall där jag verkligen inte trivdes och jag tyckte jag la onödig tid och energi på andras hästar istället för mer på mina egna. Nu har jag en förstående chef som planerat superbra för att jag ska kunna jobba så länge jag vill. Hästarna bor här hemma på vår egen gård och att ta hand om dom helt själv tar långt ifrån så mycket tid och energi som det gör att vara inhyrd! Stor skillnad mot sist och jag mår både psykiskt och fysiaskt så mycket bättre nu
50 dagar till bf idag
Skönt att det är så mycket bättre!
49 dagar kvar! Jösses!!!
Åh stackars dej! Fy för att må dåligt!Tre jävla månader kvar. Måtte hon vara värd besväret...
Vet du - detta gör mig faktiskt glad att läsa För min egen skull - för det är precis så det är för mig. Och det är en liten del i min sjukskrivning. Men även för din skull - att du faktiskt vågar berätta det det. Det är så "förbjudet" i dagens samhälle att säga något sånt, framförallt om man har en lätt graviditet. Att vara gravid ska vara som att sväva på rosa moln och allt ska vara underbartDagens meningslösa inlägg: jag hatar att vara gravid. Jag skiter i att jag egentligen har en ganska lätt graviditet eftersom jag faktiskt inte har några större krämpor, men summan av alla smådelar gör att jag hatar det likförbannat.
Jag hatar att inte ha ork, att vara trött, att ha halsbränna, att ha ont av en fucking jävla pisspromenad på några kilometer, att det enda som är skönt är att ligga i sängen, att jag inte kan äta så mycket som jag vill när jag har god mat framför mig för mitt inre är ommöblerat, jag hatar att behöva ta blodförtunnande sprutor varenda morgon och jag hatar att konstant ha denna förbannade gravidsnuva som dessutom minst fem gånger om dagen resulterar i näsblod (har lätt att blöda näsblod i vanliga fall och de blodförtunnande sprutorna gör det inte bättre).
Jag mådde så förbannat bra innan jag blev gravid och jag är så jävla rädd att allt kommer bli förstört. Jag vet att högst troligt kommer jag komma tillbaka till samma goda form inom en rätt snar framtid, men just idag är jag så helvetes uppgiven.
Tre jävla månader kvar. Måtte hon vara värd besväret...