Sv: Vårföräldrar 2013! Del 2
Nu har det dock börjat bli trist - SD vid orgasm här med så nu ger jag nog fan i allt snart
Ska till BM i em så misstänker att vi då komma bli bokade på föräldrautbildning. Säger de något vettigt där?
Ang drömmar så är det inget jag märkt av direkt. Haft 1-2 kanske totalt under hela grav. Ganska skönt kan jag tycka då jag sover så dåligt redan som det är *ont*
Sexlusten har varit större än på länge - men pga av min vestibulit så har jag inte kunnat ha sex sen vecka 14-15 eller något sånt.. Dock såg jag det mer som en utmaning att vidarutveckla sexlivet med andra saker så jag måste säga jag är jäkligt nöjd ändåHar btw fått sexförbud från läkaren! till sambons stora förtvivlan..
Lite personligt kanske men hur har er sexlust varit? Min har varit i princip obefintlig sen tidigt i grav, hade en period där det "tog emot" och skavde med..
Nu har det dock börjat bli trist - SD vid orgasm här med så nu ger jag nog fan i allt snart
Stackare!(Tror han va lite väl skärrad efter att ha hört ordet "mens" fler gånger under de två timmarna på föräldrakursen igår, än vad han hört under hela sitt liv )
Ska till BM i em så misstänker att vi då komma bli bokade på föräldrautbildning. Säger de något vettigt där?
Ang drömmar så är det inget jag märkt av direkt. Haft 1-2 kanske totalt under hela grav. Ganska skönt kan jag tycka då jag sover så dåligt redan som det är *ont*