Vårföräldrar 2013! Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 2

Inatt drömde jag om en liten trädgårdstomte vars familj hade stött ut honom för att han var så klumpig både till ord och sätt (likt Sid i Ice Age) men de var artiga nog att besöka honom på hans födelsedag. Trädgårdstomtarnas "grej" är att rimma om allt och alla och dagen till ära drog min tomte till med det enda rim hans hjärna kunde få till:
Även fast farmor alltid log
Så grät jag inte när hon dog

Då gick tomtefamiljen hem. :cool:

Jag kan snart skriva en hel bok! :D

Inatt drömde jag om en liten trädgårdstomte vars familj hade stött ut honom för att han var så klumpig både till ord och sätt (likt Sid i Ice Age) men de var artiga nog att besöka honom på hans födelsedag. Trädgårdstomtarnas "grej" är att rimma om allt och alla och dagen till ära drog min tomte till med det enda rim hans hjärna kunde få till:
Även fast farmor alltid log
Så grät jag inte när hon dog

Då gick tomtefamiljen hem. :cool:

Jag kan snart skriva en hel bok! :D

Hahaha! Vilken dröm!

Min bebis krafsar med typ händerna (?) nertill och sparkar uppåt eller åt sidan. Inte heller mysigt.

DS, man blir alltid lika glad när folk visar medmänsklighet :)

Ja, haha, det blir mer och mer intressant att sova nu för tiden! :D Extra kul när drömmarna blir så detaljrika :p
Nä du, det där lät inte heller mysigt. Att de små inte kan hålla sig till att sparka rätt ut istället ;)

:rofl:

Blir inte klok på det där pillandet och grävandet iom mina ligger på tvärsan numera men lillan nederst gräver på blåsan och den där uppe har börjat trycka uppåt och pilla på en massa organ man inte visste man hade, börjar närma sig revbenen snart :crazy:

Är en rätt "jobbig" period nu när dom är så jävla livliga, dom sover ju aldrig samtidigt utan det är alltid fullt ös på nån av dom..

en sån har jag tror jag... :p Vet inte om det är mycket bättre ;)
Fullt krig hela dagarna, min mage är tusan helt öm om kvällarna :crazy:

Det värsta är egentlingen att de senaste dagarna har dygnsrytmen inte alls varit rolig.. Fullt ös, HELA DAGEN, med endast små sovpauser på 10-20 minuter... INTE GODKÄNT! :devil: Tänk om den dygnsrytmen håller i sig efter att han kommit ut? :crazy: *adjö sömn - välkommen svarta påsar under ögonen* :D

Weee! Nu ska vi bara vänta på att brorsan ska bestämma sig om dom med ska ha en bugga och ev samfrakta sen beställer vi en! :love: handpenningen på BTn brinner inne men det får vi väl leva med.. Bara dom inte ploppar ut innan v30 nudå så vi hinner få hem den med :D

Haha här har det också varit full rulle hela dagarna! En sån dygnsrytm på utsidan välkomnas inte här heller ;)
Men det är bra kul att studera magen när man ligger i soffan! :D

kl

Ha någon av er vart på föräldrakurs än?

pan
är det inte mysigt med rörelser hela tiden? :)
jag förstår ju såklart att det inte är roligt när det gör ont, lyckas du sova något? själv sover jag rätt bra trotts att jag har ont så jag lyckas trotts att monstret ligger och sparkar på solarplexus :crazy:

Jo fördedrar ju att dom är aktiva och mesta tiden reflekterar jag inte ens att dom sprallar, är ju lite lyxigt att bara kunna lägga sig ner o känna efter när man är sugen på lite bebistid :D men känns ungefär som att vara sådär extremt bubblig i magen 24/7 inget egentligt problem men smått irriterande ibland :rofl:

Sover mkt bättre nu än för nån månad sen, kan vara besvärligt att somna bara för min måste-ställning för att sova så mosar jag huvudet på den ena så är orolig hon ska komma ut helt platt :D

Har btw fått sexförbud från läkaren! :eek: till sambons stora förtvivlan..

Lite personligt kanske men hur har er sexlust varit? Min har varit i princip obefintlig sen tidigt i grav, hade en period där det "tog emot" och skavde med..

Ja men det låter ju jätte mysigt! Här får man ju bara tillfälle när det ges liksom och hon brukar vara riktigt elak mot Olle och slutar genast när han kommer ;) Hon visar pappsen direkt vem det är som bestämmer. hähä.

Generellt så är vi inga sexapor längre, det var vi i början men sen har vi båda gått igenom några hysteriska stressår så lusten har vart så där. Min höst har ju varit rätt chill så jag har vart mer på än maken, men vi är öppna och pratar om det så det är liksom inget problem. Nu pratar han om att bäbisen ska få låna mina bröst ett tag :D så jag tror nog han tycker det känns lite jobbigt med magen även om han inte vågar erkänna det.. jag tror han är rädd för att få reaktionen: "UÄÄÄÄÄÄHÄÄÄÄ DU TYCKER JAG ÄR TJOOOOOCK!!!!" :D

Men vaddå, du får ju vara smart, se chansen.... köp dig diverse prylar/tjänster/what ever mot ett par BJs.. brukar funka svinbra! :angel:

Haha! Jag brukar skoja om att vi får ta ungen till kiropraktor för uträtning sen efter födseln eftersom jag inte för mitt liv kan förstå hur hon får plats och att jag dessutom gärna sitter ihopkrupen själv! :D

Ang. sexlusten så är den väl inte speciellt stor, men har så aldrig varit heller. Brukar underhålla sambon på annat sätt. De senaste orgasmerna har lett till GRYMMA sammandragningar som hållt i sig jättelänge så det vågar jag mig inte på längre... Vilket gör att de jag får spontant när jag drömmer inte är ett dugg trevliga längre... :cool: :cry:

(oj vad jag fläker ut mitt privatliv nu :p :o)

Vilken lustig dröm ^^
Jag drömde i natt att vi fick massa lamm som behövde matas och att de höll på att dö. Jätte obehagligt.
Sen drömde jag om något vampyrliknande... jag vette tusan.. sen drömde jag om att katten hade skadat sig också och blödde.. hon kom nämligen in igår efter att slagsmål med grannkatten och blödde i örat, så skaka hon på huvudet så det skvätte upp på väggen *kräk*

Jag har sovit rätt dåligt de senaste veckorna och drömmer rätt mycket konstiga grejer. Mycket mardrömmar, men inte läskiga utan de gör mest att jag blir ledsen.

Imorse var det dock rätt praktiskt, vaknade efter en dröm och märkte att Olle inte kunde sova, så jag la mig och kliade honom på ryggen i 1 timma, han somnar alltid av det och då fick han lite sömn iaf. (Tror han va lite väl skärrad efter att ha hört ordet "mens" fler gånger under de två timmarna på föräldrakursen igår, än vad han hört under hela sitt liv :D;))

Jag har fått en spontan orgasm i sömnen för första gången nu i grav :o man drömmer ju väldigt intensivt! :D tyvärr har sambon stuckit på jobb 9/10 ggr när man vaknar efter dom tillfällena :devil:

Ang BJs blir set inte så mkt av den varan heller iom jag tametusan är sjuk 80% av all vaken tid, och bj med täppt näsa el illamående funkar inte riktigt :rofl:

Så har det varit för mig också, orgasmerna går upp i en stark sammandragning. Sen är de inte lika intensiva längre heller eftersom man är mycket svagare än vanligt down stairs. Man missar liksom inte mycket när man låter bli ;)

Det fick jag också i början! Helt jävla otroligt att man kan lyckas få det i sömnen, men jag lyckas inte få det vanligtvis om man inte hjälper till med annat än bara in och ut sas ;) Känns liksom... otippat.. :p

Äh, det kan väll va värt att ta lite nässpray ett par gånger för att få en fin present. Hälften av alla mina hästprylar är inhandlade så :D:angel:
Äh skämt och sido, det är ju ett skämt mellan oss två. Det är bara det att det blir liksom mindre gnäll då över ev shopping haha ;)

Samma här - först under graviditeten som jag börjat få spontanorgasmer i sömnen! :d Lite spännande... Men som sagt - påföljande starka SD som kommer gör hela grejen väldigt otrevlig :cool:

Apollo: Tänk att man aldrig kan få njuta fullt ut av de positiva grejer graviditeten medföljer... :rofl: Håller med om att de inte är så intensiva längre, eller så känns det bara så för att SD tar över hela upplevelsen... :crazy:

HAHAHAHAHAHAHA :rofl:

Mitt bästa köp är min hästtransport mot 4 BJs i månan... det som gör köpet så bra, är att jag fortfarande inte börjat betala av :angel:

Han brukar gnälla ibland över min skuld när jag försöker få till nya dealar :angel: Visserligen så har han också lovat diverse grejer som inte blivit av.. kanske inte riiiktigt i den kalibern men ändå! :angel: Det är bra för honom, han ska veta sin plats :D:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 994
Senast: Mineur
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 874
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 586
Senast: BusBarro
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 377
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII