Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan undra varför hahaDet kanske kan vara så.. Vi får väl se var den här tråden slutar, det känns ju som om vi är några "pladderkärringar" här i alla fall
Meeen. Jag citerade fel ju!! Skulle ju citera Vindvissla där egentligenKan undra varför haha
Trådarna har en tendens att inte bli lika aktiva efter att pluttisarna kommit ut
Sånt värmerÅh.. Nu börjar det nog synas genom jackan att jag är gravid. En man på extremt fullsatt tunnelbana erbjöd mig sin sittplats trots att det är en sådär 15 stående i närheten
Han kanske tog dig för en gammal dam? du vet väl att man åldras fort när man är gravid....?
kl*
Får passa på att fråga er om ni redan märkte på första gravtestet att ni var gravida?
Jag har nämligen många symtom men gjorde ett grav test för några veckor sen och visade neg.Ska köpa ett till nu när lönen kommer.
Åh.. Vet inte om jag vill kalla känslan mysig här bökades det längst ner och det kändes som om hela ungen roterade. Sååå gott om plats är det inte där än men det verkade hon inte förstå gav en liten känsla av att en alien har flyttat in.
kl*
Får passa på att fråga er om ni redan märkte på första gravtestet att ni var gravida?
Jag har nämligen många symtom men gjorde ett grav test för några veckor sen och visade neg.Ska köpa ett till nu när lönen kommer.
Han kanske tog dig för en gammal dam? du vet väl att man åldras fort när man är gravid....?