Vårföräldrar 2013! Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 2

Riktigt så utstickande grön hade jag inte tänkt :D . Olivgrön vore fin fint. Kakigrön eller skogsgrön fungerar det med

Jag tror inte "min" vagn finns. En mild grön med punkteringsfria hjul, lätt och smidig, gärna rörliga låsbara stora framhjul, vändbar sitt och liggdel eller vändbart styre, knäledshandtag och gallerkorg under (måste ju gå att spola av efter en tur i leran) och naturligtvis bra fjädring.

Det där med boandet ni skrivit om låter trevligt. Vill också börja fixa i ordning, men orkar inte ännu. Sitter med förkylning och ska ju vila så mycket som möjligt på grund av blodtrycket. Börjar känna mig lite stressad för att så lite är fixat (har ju "bara" ca tre och en halv månad kvar :o :angel: :D ) Har lite kläder men kommer få ett lass från sambons släkt i helgen. Ett babyskydd är fixat (valde det som var utsett till bästa budgetval. Är för snål för de dyra men tveksam till det billigaste och till detta ingick det en bas som fungerar både med bälte och isofix) Sedan är inget mer gjort. Eller jo en bärsjal har jag fått hem också och börjat träna lite med. Massa att fixa ...

Lyckats ta mig till soffan och där stannar jag tills blåsan skriker typ. Vill kunna börja röra mig igen snart...
Bjussar på en magbild iaf. :)

8371933733_eb142cc700.jpg

Hördu, du får nog ta och lugna dig med jobbet nu. Pengar är inte allt. Fin är du i alla fall :)

Ja, med tanke på idag så inser jag det också. :( Ska ringa bemanningen och meddela att jag tackar ja till enstaka dagar i fortsättningen men inte flera i rad. Jag är van vid att ha ont men inte van vid att ha så ont att jag är orörlig! :eek:

Tack :) Gillar min lilla kula :love:

Kurat ner mig i soffan och kollar på Ronja Rövardotter! :love: Trollet lever om i magen, jag har väl sagt att hon alltid vaknar när jag spelar/sjunger vargsången? :love:

Vi är på väg hem från min mammas stuga, där var det en massa snö! Det har.varit barmark i malmö i flera veckor.

IMG_20130112_143218-782169.jpg

Emmaljunga Nitro City -2010

Finns kvitton och sånt smått och gott till den. Jag höll ju lite koll på blocket och fann att den där nog var den billigaste vi skulle kunna få tag på med neutral färg. 3500 inklusive liggdel. Jag hittade liknande för 4000 utan liggdel :p

Lite annat roligt är att vi flyttar in i nya lägenheten nästa helg! :D De ska vara klara med renoveringen på onsdag. Inte klokt vad snabbt de jobbar. :banana:

Bild hinner jag inte, rusar till tunnelbanan för att hinna pussa på hästarna och lägga på Lovah ett nytt täcke som kom i veckan. Kanske kan lägga upp bilden på när kissen godkänner liggdelen senare.

Vilken fin bild visslan! :) Den måste ni förstora och sätta upp på väggen! :love:

micks: härligt med flytten! hoppas ni kommer trivas!
Vilken fin bild också! Nu händer det minsann grejer!

DS: tycker jag verkligen du ska göra sen :)

Vilken fin bild visslan! :) Den måste ni förstora och sätta upp på väggen! :love:
Instämmer! :love:

micks: härligt med flytten! hoppas ni kommer trivas!
Vilken fin bild också! Nu händer det minsann grejer!
Jaa! :laugh: Det ska bli så skönt och roligt. Vill bara få flyttat in så jag kan börja boa sen. :banana::D

Tycker lite synd om sambo som får ta hela flyttlasset nästan själv, men å andra sidan har han trappklättrare så det blir inte så många tunga lyft för honom.

Tack! Tycker det är så kul nu när man ser på en gång att det är en bebiskula och inte bara väldigt mycket julmat. :p

*knapp*
Trollets första napp och matningssked kom på posten idag! :love:

Haha! Jag hade ju skjorta på jobbet. Fick frågan igår: det är inte bara julgodis va? :p skjortan gör ju att man ser ut lite som en kon så det är väl inte helt lätt att se.

En sån "hejdå-hälsning" var förresten lycka till och hoppas att det inte gör ont ;) en karl såklart! De är lite roliga :)

Haha!
Inte ont? Vilken värld lever han i? :rofl: Men det var ju omtänksamt av honom... haha ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 995
Senast: Mineur
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 874
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 587
Senast: BusBarro
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 387
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025