Vårföräldrar 2013! Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! Del 2

Haha, ja jag vet inte xD

På tal om ont, fick springa till tunnelbanan, bara en sådär 100 meter och det var mer rulla än springa med tjockmagen och ett thermotäcke till hästen i ena handen och nu kan jag knappt röra mig. Mina stackars fogar! Blev helt paff när jag skulle resa mig efter springturen sen.

Åh fy stackare! :(
På tal om rulla så undrar min väninna när vi ska ut och bowla... :angel:

(med mig som klot då... :rofl:)

Haha! Vänligt! Är det en klen rackare kan du ju alltid svara "den dagen du orkar sätta mig i rullning med en hand" :)

Haha, vi brukar skämta med varandra på den nivån! ;) Det var ett bra svar, det kommer nog till användning! :D

Omg, jag är totalt trasig efter min springtur. Bära matkassar var inte okej alls! Får ringa Alex så han möter mig ute sen. Jag kan knappt bära mig själv :s

Det har du ju rätt i. Att man kan ta av tygkorgen. Hade jag inte tänkt på :o

Bara hoppas att jag inte tänkt ta med massa grejer när det är som lerigast ute

Ja den har jag kikat på. Känns dock ganska stor och har så tråkiga färger

Haha jag är superkräsen verkar det som. Kommer väl tillslut bli första bästa med hjul som går att lägga en bebis i :p

Inte alls skönt det där med fogarna. Ett varmbad och ligga i sängen hela kvällen hjälpte för mig igår. Idag inte känt något alls. Helt förvånad

Se till att ta hand om dig

Jag har inget badkar, tyvärr. Däremot blir det väldigt stilla ikväll. Ska steka lite pannkakor om en stund bara, sen så :)

Nä det vill jag nog inte :D . Vare sig i tygkorg eller galler

Deathslyna. Pannkakor låter ju smaskens. Kanske kan det hjälpa lite bara för att det är så gott :)

Senast ändrad:

Jag hoppas det men som det känns nu är det snarare att jag blir mer orörlig pga mättnad :o

*kl*
tusan vad ni babblar på :p själv har jag varit på emporia idag (ett alldeles för stort köpcentrum) och har äntligen fått mig några par mammabyxor. Äntligen så kan både jag och trollet andas igen :D
Fick även den fina kommentaren "du vaggar ju som en hel jävla anka" och order om att fixa ett bälte för fogarna. Så nu kommer jag med mina frågor igen :p

varför vaggar man egentligen? Jag gör det hela tiden, men det ökas rejält när jag är trött/har ont.
och nr 2; brukar man kunna låna/prova ett bälte hos bm?

Apropå att vagga så har jag fått det fina smeknamnet Pingu... :D Jag vaggar iaf när jag har ont och det är den gångstil som känns minst... Rent fysiologiskt kan jag inte ge ett bättre svar. :)

Man vaggar väl typ för att man inte kan justera höfterna lika bra, typ svänga på rumpan som man gör i ett normalt elastiskt ogravidt steg går ju inte...

Kul med en skåning, har inte lagt märke till var folk bor innan, ingen som bodde nära tipperary ändå :)
Jag håller med, emporia är alldeles för stort, helt galet. På Sephoria har de yes to carrots, hudvårdsserien som jag älskar, speciellt deras body butter.

I mitt landsting får man fixa med bälte själv.

Jag har ingen aning om varför man vaggar, själv hasar jag fram, Maken kommenterade i morse att det såg ut som att jag tog mig framåt med att veva med ena armen? :o :p

De gånger jag tänker på att jag vaggar är det för att jag hjälper till med kroppen att lyfta benen, dvs när fogarna känns onda och slitna. Det hjälper faktiskt riktigt bra. Om jag vaggar annars med vet jag inte då jag inte fått kommentar om det.

Kl
Åh vad jag ångrar att jag inte bara väntade på nästa tunnelbana igår! Lägga sig i sängen på normalt vis finns inte på kartan. Får hasa mig fram från fotändan liggandes på rygg. Annars får jag inte med mig fötterna. När jag skulle gå upp på toa för en stund sen trodde jag att jag skulle få väcka Alex för att be om hjälp men jag lyckades till slut. Ta sig framåt var inte det allra lättaste man försökt med. Tur att jag inte hade jättebrådis till toan för fort gick det inte. Hoppas för mitt liv att det kommer gå tillbaka om några dagar. Nu står det vila på listan bannemig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 995
Senast: Mineur
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 874
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 587
Senast: BusBarro
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 387
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII