Sv: Vårföräldrar 2013! Del 2
Efter endel dödshot i fredags så har det faktiskt hänt lite grejer här under helgen! Skämt och sido, det har faktiskt vart skönt, utan att vi jobbat ihjäl oss så är det skönt att bollen är i rullning!
Igår bytte vi (nåja han) däck på släpet så vi kan åka till IKEA och köpa grejer som ska vara på plats. Vi hämtade hö, åkte och handlade prylar till renoveringen av badrummet, jag fortsatte projektet med att bli av med det kolossala tvättberget, gjorde en lista på vad som ska göras och köpas, bokade tid med renoveringshjälpen.
Idag har jag ätit två semlor till frukost, eller jag och katten delade på de sista
ja har fortsatt med tvättberget och börjat plocka ut badrummet inför renoveringen, monterat ner ett skåp som ska väck samt påbörjat målningen av två skåpluckor och lampan!
Nu ska jag fortsätta med tvättberget, gå igenom vad för bäbiskläder vi har och göra en lista på vad vi behöver.
Så, nu är vi kompisar igen
och jag lite lugnare i själen
Ang
vaggandet så vaggar jag nog rätt lite och när jag kommer på mig själv så försöker jag sluta på en gång. Tror jag vaggar mest för att magen hamnar i fel gungning när jag går och att jag då försöker kompensera det med att vagga. Men när jag kommer på mig själv så brukar jag ist lägga handen på magen och hålla mot så att den gungar med övriga kroppen ^^
DS, jobbigt att du fick så ont, du kanske ska dra ner ett par hekto och inse att det inte är så lämpligt för fröken att vara föör aktiv? Du har ett helt liv att vara aktiv sen när du slipper ha ont!
kl
Jag har börjat bli lite nojig över att bebis är en stoor tös. När det kommer till FL så är inte jag rädd för smärtan utan för att gå sönder och bli helt sargad.. Jag har liksom ingen längtan efter att man ska kunna spela basket i muttan på mig.. Min mage har enligt kurvan varit på plussidan, jag som beställt en liten mage och bebis!? Jag vill inte heller göra KS så det är inte en lösning. Jag funderar på om jag skulle prata med BM men jag vet inte riktigt vad hon skulle kunna säga? Man kan ju omöjligt veta hur det går förens efter. Planen är dock att skriva i förlossningsbrevet att jag heldre vill att det tar lång tid och att de håller mot om det går fort ist för att jag riskerar att gå sönder typ..