Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja, eller så ställer jag bara upp kameran med stativet och använder självutlösaren. allt går, bara man vill.. och orkar engagera sig
Haha, hormoner är suuuper.. jag gnällde på O igår att han var en dålig man till en graviding. Han tyckte han gjort sååå mycket men jag kunde rätt snabbt få honom att inse att han kanske inte alls hade det.. tror han fick lite dåligt samvete, för när jag gick in och beställde vår take away så gick han in och handlade kissekattmat.. och kom även ut med en påse ostbågar och sa "nu veeet du att jag köpt dom till diiiig för jag tycker nästan inte om ostbågar!" imorse vaknade vi aptidigt (kl 4) men då klappade han mig på huvudet, sa att jag skulle ta bilen idag ist för tåget, så jag kunde sova två timmar till... det artar sig
Haha, förlåt, men haha! Man lär sig allt eftersom vad som funkar
De där krashande ljuden är läskiga tycker jag, låter så trasigt liksom.
För min del är inte problemen konstant lika illa, utan jag har bättre och sämre dagar, lite efter hur jag sköter mig osv.
Haha! Vilka cirkuskonster du försöker med! XD jag har precis talat om för Alex att nu blir det inte mycket mer sex (och jag lär lida värst av det). Detta efter att BM skulle mäta magen och sätter ett finger på fittbenet. ATTANS vad ont det gjorde! Usch! hon frågade om jag inte ville ta ett besök hos sjukgymnast men jag väntar till efter jul med att boka det tänkte jag. Tills dess får jag väl gå myrsteg, läsa böcker och äta julmat. Blir det bättre eller stannar av kan man ju överleva med ett sånt vanligt bälte från barnaffärerna. Jag hade tydligen några hekto tillgodo i jämförelse med "mallen". I och för sig gör det inte så mycket då jag hade lite extra innan.
Men vilken hemsk gubbe du mötte!