Sv: Vårföräldrar 2013 #4
Det kanske är nära såsom inom ett par dagar i alla fall?
tänk positivt, det må vara tröttande men det är på G, du har inte långt kvar!
Hur går det med snön hos dig? Kommer du ut på vårpromenader snart eller är det fortfarande mycket snö kvar? Här har det isat till sig igen efter ett snöfall tidigare i veckan vilket är tråkigt.
Kl
Förutom min 2 km-promenad fick jag för mig att en promenad till Webhallen och handla TV-spel var en bra idé. Sambon bestämde "målet" och jag fick för mig att promenad var bra. Jag är så understimulerad nu när jag knappt har träffat människor på 3 månader eller nåt. Dit gick vi en omväg, tydligen. 2.7 km ungefär
och så lite mer än en kilometer hem skulle jag tro. Jag har ingen fysik alls så jag lär ha sååå mycket träningsvärk i morgon!
Hur som haver, det enda som verkar ha kommit igång är fosterrörelserna, med råge. Hon har ju varit lite slö sådär ett par dagar men endast så jag oroat mig på förmiddagarna. Runt eftermiddag-kväll har det varit aktivitet igen men det här... Jag undrar om hon producerar tjack där inne, hon hoppar och studsar som en påtänd amfetaminare så det faktiskt blir rent av jobbigt
Ja, bebis är helt enkelt inte redo än så det hjälper nog inte hur mycket jag än promenerar, jag får finna mig i det. Dock går jag mest för välmåendet och jag är inte lika stel i musklerna längre sedan jag kommit igång med promenader vilket är skönt. Bäst att passa på när man kan. Man vet ju inte hur man blir efter förlossningen. Lika väl som det kan vara tiptop kan det ju vara "åt skogen".