Vårföräldrar 2013 #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013 #4

Så himla söta :)

Jag har mönstret på den mössan men kan ju inte virka längre så jag bara tittar på det ibland.. :(

För 25 kr hade jag hellre köpt än gjort själv faktiskt (kan iofs spela in att jag inte har virkat sen jag gick i lågstadiet... ;) )

Söt mössa!!

Spännande visslan, låter ju som om nåt är på gång. Hoppas det!

Jag fick ingen träningsvärk eller så efter förlossningen, men det gjorde grymt ont att kissa ett tag efteråt.... Jag kände mig rätt normal, men de vågade knappt låta mig ställa mig upp för jag hade så lågt blodtryck. Tyckte jag skulle åka rullstol för att hälsa på sonen på neo. Kändes helt onödigt. (Senare frågade flera sköterskor om jag fortfarande levde när de mätte puls och blodtryck, brukar nog ha ganska lågt.)

Jag tvättar gärna, men tycker ofta att det är urtråkigt att hänga upp. För tillfället kör jag DS variant, alternativt ställer den våta tvätten lite uppfordrande mitt i hallen och hoppas att maken känner sig manad :angel:

Vilken ebay? :o

appropå tvätt... vi flyttade ju in här i september och jag har inte sett tvättstugan sen i Oktober tror jag. :o tror knappt jag vet vilken av dörrarna i källaren det är som leder dit.... :o:D

Hade man inte vetat att du har en historia av dåligt-mående hade man trott att du bor i ett palats :)

Kl
Nuu har familjen åkt! Jag känner mig rätt slut för så länge har jag inte umgåtts med människor på... På.. Veckor? Men marängtårtan jag längtat efter ett par månader fick jag i alla fall :) tur var väl det!

Vilken ebay? :o

appropå tvätt... vi flyttade ju in här i september och jag har inte sett tvättstugan sen i Oktober tror jag. :o tror knappt jag vet vilken av dörrarna i källaren det är som leder dit.... :o:D
Tror de finns på de flesta, jag brukar dock använda ebay.co.uk :)
Sökte precis som lew på baby owl hat.

Blev det köp för dig med Lew?:D

Jag har sytt lite mer idag - en pyamas i stl 56 blev det.
Inte ett typiskt barntyg (och dessutom oelastiskt), men gudomligt mjukt! :love:
pyjamas%2520stl%252056.jpg

Haha! Ja du har en poäng! :) önskar att min karl hade lite mer av din karls betjäntegenskaper. Får jag skicka honom på kurs hos dig?

Jag vet inte om det är min förtjänst liksom... det är ju inte så att J har haft nåt val ... :o
men jag är otroligt glad och tacksam över att vi känner varann väl sen innan och att han är den han är. Om det varit åt andra hållet, han som var så här dålig och jag som fick fixa "allt" vette tusan om det varit lika friktionsfritt....
Fast det kan man ju inte veta heller....
I helgen har vi slitit rätt mycket på varann: han är trött och sliten och jag är rastlös och irriterad ... men nu snart börjar i alla fall min återhämtning så det går mot det bättre. Det ska bli skönt när vi kan dela på oss och hjälpas åt med saker igen!

Vilse - ja jag kunde ju inte motstå! Tog den i svart och orange/gult eller vad det nu var... :)

Så söt pyamas! :love:

Jag ritade faktiskt upp lite mönster på mönsterpapper i dag men längre kom jag inte. Ska försöka hitta bland alla tyger också och börja med ett lapptäcke under veckan tänkte jag - sen får vi väl se hur det går med den saken. Jag inbillar mig att jag får mer energi när jag väl får hem stolen och slipper lägga all ork på att ta mig runt i huset. Konstigt hur man faktiskt kan se fram emot nåt som man egentligen inte ville ha från början... :o

DS - härligt med tårta, men jag förstår att det är skönt när familjen åker hem. Det brukar jag med tycka! :)
Efter påsk ska jag ha farsan här en hel vecka medan sambon är borta med jobbet... brukar gå mig på nerverna efter bara nån dag men himla shysst av honom att åka ända hit för att hjälpa mig med hästarna måste jag säga.

Klockan - snart är det jobbiga över för din del hoppas jag!

tänkte bara uppdatera med - inga nyheter - så ni inte tror att jag åkt och kläckt utan att säga till. har haft en mysig eftermiddag med en kompis och ett härligt avsnitt Glee medan barnen var på cirkus med min pappa. nu har vi pappa på middag, jag lägger barnen och ska lägga mej själv så fort jag får en chans. har fortfarande mer sammandragningar än innan men inget "oroande" så jag får nog sova gott inatt också.

sambons dotter har åkt hem och var lite besviken över att inte få träffa nya bebisen men har å andra sidan haft ett par jättemysiga dagar med de andra brorsorna. hon verkade gilla sverige så hon kommer nog snart igen.

Attans! :p
jag gick här och inbillade mig att ni var på FL nu!

Hoppas du får en god natts sömn.

Äsch då, hoppas det drar igång snart iaf :)
Kul att sambons dotter gillade Sverige och hade det kul här!

Klockan, nu är det inte många dagar kvar till samtalet, jag tänker så på dig och håller tummarna!

Söta ugglemössor ni hittat, Vilse och Lew!

DS, jag fick inte heller någon träningsvärk efter någon av förlossningarna utan kände mig rätt "pigg" efter båda gångerna. Jag hade inte ont att uträtta några behov efter heller.

Kl
Oj vad klockan drog iväg! Det där tv-spelet som blev resultatet av låååååångpromenaden i förrgår var visst ganska kul. Jag är lite för pigg för att sova egentligen, jag som brukar däcka som en klubbad säl vid 21 på kvällarna. LEGO Lord of the rings heter spelet om någon med för mycket fritid behöver sysselsättning :angel:

:D
pja nog har jag tid meeeen... inte så länge till!
50 timmar och fem minuter tills vi ska vara på spec. mödra nu........

härligt, vi kanske lyckas få samtidigt ändå! jag känner att nånting är på gång här men han verkar inte ha bråttom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
117 868
Senast: lillebill
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Tror detta är den senaste listan: Februari 25/2 Glittra 33 år, andra barnet- I föddes 8/3, 3670 g och 53 cm Mars 1/3-Fille...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 372
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 655
Senast: supersonic
·
Småbarn Ny tråd och prefixet är numera små barn! Och ni får stå ut med min ikon ytterligare en gång ;) MARS 2:a FengurLaugar, 2:a barnet...
86 87 88
Svar
1 743
· Visningar
88 698
Senast: Olina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar