Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I sämsta fall är det väl Åkesson som leder oppositionen efter valet och håller Ulf i öratVi befinner oss i ett läge nu som vi inte gjort tidigare. SD har varit markant större än M en längre tid; vilket minskar Ms förmåga att hålla SD i örat. Tanken på högersidan var att dra nytta av SD-rösterna, utan att ge SD makt. Lite svårt för M att säga nåt om det nu.
Nej, det kommer inte hända, moderaterna skulle inte sätta sig i den situationen. Får de inte vara den synliga ledaren kommer de hellre gå åt sidan som de gjort denna mandatperioden.I sämsta fall är det väl Åkesson som leder oppositionen efter valet och håller Ulf i örat
Och nu visar det sig att Aftonbladet, förmodligen medvetet, valt att missuppfatta hela saken.Men vad fan är det här, någon tjänsteman från SD ville bjuda in till minnesfika för invasionen av Polen 1939 idag. Mysigt värre med tilltänkt kardemummalängd. https://www.aftonbladet.se/nyheter/...uppmanar-till-firande-av-nazitysklands-anfall
Eller så är det en fin efterhandskonstruktion, som vanligt när det gäller SD.Och nu visar det sig att Aftonbladet, förmodligen medvetet, valt att missuppfatta hela saken.
https://sverigesradio.se/artikel/akesson-om-sds-uppmarksammade-fikabjudning-firar-polens-forsvar
Det var alltså en polack som skrivit texten, och han använde bland annat ordet "terrorbombade" om det som tyskarna gjorde i Polen. Men tro vad du vill.Eller så är det en fin efterhandskonstruktion, som vanligt när det gäller SD.
Där har du fel. Public service och SD är inte goda vänner så public service skulle aldrig gå SD ärendenEller så är det en fin efterhandskonstruktion, som vanligt när det gäller SD.
Du menat outsorcingen som borgarna bestämde och som sossarna sedan ärvde problemen med. Ja den historian minns jag väl. Skulle gissa att det var då borgarna verkligen lärde sig att man kan smutskasta andra för sina egna misstag.Ni ska komma ihåg att det var ju de här två stollarna Hultqvist och Ygerman som var en säkerhetsrisk för några år sedan i IT skandalen på Transportstyrelsen. Ygerman fick sparken. Och det är bevisat att det var ett svek mot landets säkerhet.
Eh, sist jag kollade var Aftonbladet ägt av Schibsted-koncernen, och inte av svenska staten.Där har du fel. Public service och SD är inte goda vänner så public service skulle aldrig gå SD ärenden
Eh, sist jag kollade var Aftonbladet ägt av Schibsted-koncernen, och inte av svenska staten.
Detta är jag inte lika säker på med tanke på vad man får höra. Känns som att folk tycker att de är lika dåliga[Snip] Någonstans tror jag V räknar med att AL och C tycker SD är ett större hot.
Började lyssna, men orkar inte med alla polisstatstendenser.Väntar på partiledardebatten i P1. Skulle börja vid tre. Blir spännande att höra vad de säger den här gången. Tycker det brukar bli mindre tjafsigt i radio än på TV, så föredrar det.
Förstår dig!Började lyssna, men orkar inte med alla polisstatstendenser.
Nej, vårt fotbollslandslag är inte tillräckligt bra.Bananrepublik