Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja här i staden är det ett officiellt fyrverkeri kl 17. Sen ska det inte vara mer även om det är det såklart..Har de haft fyrverkerier redan?!
Känns ruskigt tidigt och mitt i matlagningen!Ja här i staden är det ett officiellt fyrverkeri kl 17. Sen ska det inte vara mer även om det är det såklart..
Extra effektiva jump scares! Vad tittar du på?Inte jättebra att se skräckfilm när dom smäller raketer ute
Extra effektiva jump scares! Vad tittar du på?
Den är inte så dum! ^^Oja
The possession of Hannah Grace!
Kan tipsa om Ready or Not om man är sugen på skräck horror. Riktigt bra.Oja
The possession of Hannah Grace!
Kan tipsa om Ready or Not om man är sugen på skräck horror. Riktigt bra.
Funderar på att kolla på Heretic, den är jag sugen på sen jag såg trailern
Fick den som tips från en vän igårKan tipsa om Ready or Not om man är sugen på skräck horror. Riktigt bra.
Funderar på att kolla på Heretic, den är jag sugen på sen jag såg trailern
Ja, men det finns nog en tanke med det så folk ska hinna se och helst att det inte ska smälla sent för djur och barns skull. Plus att vi bor i konstant dimma i december och fyrkverkeriet ses bäst från höjd. Men det kommer garanterat smälla igen vid 24, även det officiella fyrkveriet är vid 17. Hoppas vi sover nästa smällfest.Känns ruskigt tidigt och mitt i matlagningen!
Jag tänker mest att det blir ännu knepigare för djuren eftersom man då inte kan ta en lång kvällspromenad direkt efter jobbet och innan bakgårdssmällandet börjar - men det är ju oavsett inte ditt beslut. Jag blev bara förvånad!Ja, men det finns nog en tanke med det så folk ska hinna se och helst att det inte ska smälla sent för djur och barns skull. Plus att vi bor i konstant dimma i december och fyrkverkeriet ses bäst från höjd. Men det kommer garanterat smälla igen vid 24, även det officiella fyrkveriet är vid 17. Hoppas vi sover nästa smällfest.
Nej jag kan inte påverka . Aldrig sett det innan så det var lite kul. Insåg hur bra utsikt vi har från taket iaf, känns som vi bor långt ner men kommer man högst upp och åt andra hållet ser man ju faktiskt hela stanJag tänker mest att det blir ännu knepigare för djuren eftersom man då inte kan ta en lång kvällspromenad direkt efter jobbet och innan bakgårdssmällandet börjar - men det är ju oavsett inte ditt beslut. Jag blev bara förvånad!
Här vet jag att kommunen i alla fall förra året körde lasershow och inte raketer.Jag tänker mest att det blir ännu knepigare för djuren eftersom man då inte kan ta en lång kvällspromenad direkt efter jobbet och innan bakgårdssmällandet börjar - men det är ju oavsett inte ditt beslut. Jag blev bara förvånad!