Vet att det är tisdag men eftersom jag fortfarande har semester så kommer det bli ännu en lugn julledig vardag/helg/ledig-kväll. Ska försöka hålla mig vaken till hockeyn och äta chips då, precis som framför tidigare JVM matcher. Innan dess blir det nog lite vanligt hemmafix. Behöver sortera in lite hudvårdsgrejer som jag fått i en julkalender så kanske tar tag i min hud/hår låda och får förhoppningsvis lite ordning på den.
Håller tummarna för att grannarna inte har fest, tror den som brukar ha det är borta över jul för jag har inte sett bilen på några dagar Så det blir nog ganska lugnt i huset över lag och det brukar inte smällas så himla mkt fyrverkerier i kvarteret jag bor i så då somnar jag nog snabbt när hockeymatchen är slut.
Håller tummarna för att grannarna inte har fest, tror den som brukar ha det är borta över jul för jag har inte sett bilen på några dagar Så det blir nog ganska lugnt i huset över lag och det brukar inte smällas så himla mkt fyrverkerier i kvarteret jag bor i så då somnar jag nog snabbt när hockeymatchen är slut.