Vi som inte firar nyår

Nu blir jag ju väldigt nyfiken hur det blev! 😁
Inte riktigt som jag ville! Eller, lila slingor blev det ju men de blödde ut i det röda så det blev inte kontrasterna jag ville ha. Så går det när man inte använder samma märke som vanligt - mina Crazy colour blöder aldrig! :D
Men det går fixa tror jag så det var ingen katastrof eller så.

Inte riktigt som jag ville! Eller, lila slingor blev det ju men de blödde ut i det röda så det blev inte kontrasterna jag ville ha. Så går det när man inte använder samma märke som vanligt - mina Crazy colour blöder aldrig! :D
Men det går fixa tror jag så det var ingen katastrof eller så.
Låter snyggt ändå ☺️
Men jag förstår att du vill fixa!

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 940
Senast: Mirre
·
Mat Två skotska vänner ska fira bröllopsdag i Stockholm i början av december och har frågat mig om restaurangtips. Jag är inte jättebra på...
Svar
6
· Visningar
538
Senast: EmmaN
·
Kropp & Själ Förra året hade jag en fantastisk jul. Vi ställde in julfirandet och det var lugnt och skönt helt utan stress. I år är det tvärtom. Det...
Svar
18
· Visningar
750
Senast: Cattis_E
·
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
915
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Luktar gnagare?