Precis.
Om man ändrar sina skäl, ffa till att man identifierar sig som HBTQI efter att man uppgivit andra skäl vid den första asylansökan så har man i princip noll chans att beviljas asyl. Man får ett avslag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis.
Gulligt hörru.Vi har väl yttrandefrihet
Men det lyfter ju inte partiet. Tvärtom och det gillas inte av partiledningenMen alltså, jag tror du underskattar hur omtyckt Annie Lööf är överlag? Inte bara av C utan andra för att hon står upp för nåt slags medmänsklighet som gått förlorad.
Absolut.. jag fattar bara inte hur man kan rösta på ett parti som sprider lögner, konspirationsteorier osv.Vi har väl yttrandefrihet
Alla partier sprider lögner.Absolut.. jag fattar bara inte hur man kan rösta på ett parti som sprider lögner, konspirationsteorier osv.
Och är det som det visat sig i undersökningar att de som röstar på SD inte är så intressade av fakta?
NejAlla partier sprider lögner.
Men vad fan är det här, någon tjänsteman från SD ville bjuda in till minnesfika för invasionen av Polen 1939 idag. Mysigt värre med tilltänkt kardemummalängd. https://www.aftonbladet.se/nyheter/...uppmanar-till-firande-av-nazitysklands-anfall
Jag önskar rejäla fängelsestraff för påhitt som dessa. Och skadestånd till polen.Alltså... fy fan.
Blir det ett dåligt valresultat för C så antar jag att man kommer omvärdera linjen, i led med Ls stämma efter valet 2018 etc. Men alltså, jag tror du underskattar hur omtyckt Annie Lööf är överlag? Inte bara av C utan andra för att hon står upp för nåt slags medmänsklighet som gått förlorad.
Ja..de är "resonabla".Även jag som verkligen inte är C tycker Annie Lööf är en bra partiledare (om än inte en statsministermässig i mina ögon). Samma med Reinfeldt, även om jag inte är M så respekterade jag hans skicklighet som partiledare och politiker.
Nu blev jag nyfiken, vad saknas för statsministermässighet? (menar alltså inte något illa nu)Även jag som verkligen inte är C tycker Annie Lööf är en bra partiledare (om än inte en statsministermässig i mina ögon). Samma med Reinfeldt, även om jag inte är M så respekterade jag hans skicklighet som partiledare och politiker.
Nu blev jag nyfiken, vad saknas för statsministermässighet? (menar alltså inte något illa nu)
Då tar vi det igen, börjar bli lite tjatigt nu.Vi har väl yttrandefrihet
Är det samma sak som att dra rasistkortetDet där att dra på sig offerkoftan och dra till med yttrandefrihetskortet visar bara på en gigantisk okunskap och att argumenten tar slut.
Det brukar som av en händelse vara de som får höra att de säger något rasistiskt, dvs. får "rasistkortet" som börjar dra yttrandefrihetskortet, märkligt va?Är det samma sak som att dra rasistkortet
Att dra yttrandefrihetskortet och att få rasistkortet brukar grunda sig i samma sak, okunskap.Är det samma sak som att dra rasistkortet
Särskilt om oron grundar sig i invandring som inte blev riktigt så bra som det var tänkt.Egentligen så är väl fenomenet inte så konstigt, främlingsfientliga partier har historiskt sett brukat bli lite mer poppis i oroliga tider. Men även om det inte är så konstigt, så är det djupt tragiskt och vi borde veta bättre.
Eller hur! Ungefär som en ofördelaktig Versaillesfred, minst! Vad ska man göra liksom??Särskilt om oron grundar sig i invandring som inte blev riktigt så bra som det var tänkt.
Jag tycker att det blivit bra ändå, hundratusentals människor slipper krig. Det är ju helt underbart.Särskilt om oron grundar sig i invandring som inte blev riktigt så bra som det var tänkt.