T
Trist
Helt obegripligt.Fattar inte varför de fokuserar på den frågan när de är bland de sämsta just där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt obegripligt.Fattar inte varför de fokuserar på den frågan när de är bland de sämsta just där
Jag skriver VALT inte tvungen.
Delade turer är en skam för Sverige. Tyvärr verkar det värst i skattefinansierad verksamhet.
Ett litet tips till dig. Påför inte åsikter. Otroligt märkligt vilka slutsatser du drar för att jag anser att pensionssystemet är pensionsmässigt .
Återigen, att ställa frågor är inte att påföra åsikter. Förklara vad du verkligen tycker så att vi inte kan missförstå, istället. Det är ditt ansvar att framföra dina åsikter på ett sätt som går att förstå.Att tycka pensionssystemet måste förändras har inget samband med att sätta människor på gatan.
Snacka om att dra slutsatser....
Finns ju ett generalfel om det inte går att leva på sin pension trots skattad inkomst sen unga år.
Men jisses, ni ber mig svara på frågor om åsikter jag aldrig uttryckt.Återigen, att ställa frågor är inte att påföra åsikter. Förklara vad du verkligen tycker så att vi inte kan missförstå, istället. Det är ditt ansvar att framföra dina åsikter på ett sätt som går att förstå.
Jag tycker @skogalitens frågor är väl kopplade till vad du skriver. Är det inte vad du tycker så får du ju förklara vad du verkligen tycker istället.Men jisses, ni ber mig svara på frågor om åsikter jag aldrig uttryckt.
Jag svarar gärna på de åsikter jag framfört. Inte de ni tant/kill/gubb/tjej gissar er till.
Att ställa frågor om något jag inte tycker eller har utryckt en åsikt om är ett , för mig, ett märkligt sätt driva en diskussion.Men jisses, ni ber mig svara på frågor om åsikter jag aldrig uttryckt.
Jag svarar gärna på de åsikter jag framfört. Inte de ni tant/kill/gubb/tjej gissar er till.
Vi är inte tankeläsare. Vi utgår från vad du skriver och våra egna referensramar och kunskapsbas. Att ställa frågor utifrån hur vi uppfattar vad du skriver är det enda vi kan göra. Stämmer det inte så får du förklara vad du menar tills vi förstår, helt enkelt.Att ställa frågor om något jag inte tycker eller har utryckt en åsikt om är ett , för mig, ett märkligt sätt driva en diskussion.
Fast även outtalade konsekvenser av förslag och åsikter är högst intressanta att diskutera i en värld som är på riktigt och påverkar människor. Och om du inte alls är inne på de banorna utan tänker annorlunda kring konsekvenser, kan man förklara eller låta bli. Men då blir det kanske inte så mycket diskussion alls.Att ställa frågor om något jag inte tycker eller har utryckt en åsikt om är ett , för mig, ett märkligt sätt driva en diskussion.
Håller delvis med...men det blir märkligt med att det hittas på.Fast även outtalade konsekvenser av förslag och åsikter är högst intressanta att diskutera i en värld som är på riktigt och påverkar människor. Och om du inte alls är inne på de banorna utan tänker annorlunda kring konsekvenser, kan man förklara eller låta bli. Men då blir det kanske inte så mycket diskussion alls.
Jag tänker inte att man måste bemöta allt. Däremot kan det för att få en bra diskussion vara bra att förklara hur man tänker istället för att kunna hamna längs en annan slutsatsväg där de antagna slutsatserna inte blir relevanta.Håller delvis med...men det blir märkligt med att det hittas på.
Jag ska förklara/ursäkta åsikter jag inte har.
Att andra dar slutsatser som jag aldrig uttryckt, håller med om är svårt att diskutera.
Återigen, ingen hittar på. Vi ställer frågor som du får svara på, men du vägrar. Hur ska vi förstå vad du faktiskt menar om du inte förklarar det?Håller delvis med...men det blir märkligt med att det hittas på.
Jag ska förklara/ursäkta åsikter jag inte har.
Att andra dar slutsatser som jag aldrig uttryckt, håller med om är svårt att diskutera.
Nu är jag helt okunnig. Vad är omvändelsetortyr? Missat helt. Hur ser lagförslag ut från partier? Och vilka driver frågan?
Hatar är också ett knepigt ord. Och gissa inte nu om mina åsikter.
Ps. Jag tillhör skaran som anser alla ska leva sitt liv, utan tvång, påtvingad anpassning osv.
Men vad fan...ni drar helt felaktiga slutsatser. Om en åsikt jag har. Och jag ska svara om pissiga arbetsförhållande t exÅterigen, ingen hittar på. Vi ställer frågor som du får svara på, men du vägrar. Hur ska vi förstå vad du faktiskt menar om du inte förklarar det?
Om du bara vill skriva dina åsikter utan att förklara närmare eller svara på frågor så rekommenderar jag Twitter istället för diskussionsforum.
Aha..då är jag med. Aldrig hört "tortyr "...Att man genom 'terapi' kan 'omvända' hbtqi personer till att vara heteronormativa.
https://fempers.se/2022/2022-08-02/riksdagspartierna-och-sexualpolitiken/
De som "inte bidragit" är så få att systemet inte urholkas.Men vad fan...ni drar helt felaktiga slutsatser. Om en åsikt jag har. Och jag ska svara om pissiga arbetsförhållande t ex
Pensionssystemet suger och behöver uppdateras. Anser jag.
Det innebär inte att jag tycker människor ska bli hemlösa, att jag inte förstår arbetsvillkor för vissa grupper.
Jag tycker Pensionssystemet ska uppdateras. För att att det är orimligt hur det urholkas för pension betalas till de som inte bidragit.
fekalier istället för skitAha..då är jag med. Aldrig hört "tortyr "...
Men återigen, om du inte tycker att alla ska få pension, hur vill du då säkra alla människors försörjning när de blir gamla?Men vad fan...ni drar helt felaktiga slutsatser. Om en åsikt jag har. Och jag ska svara om pissiga arbetsförhållande t ex
Pensionssystemet suger och behöver uppdateras. Anser jag.
Det innebär inte att jag tycker människor ska bli hemlösa, att jag inte förstår arbetsvillkor för vissa grupper.
Jag tycker Pensionssystemet ska uppdateras. För att att det är orimligt hur det urholkas för pension betalas till de som inte bidragit.
Det är en sanning med modifaktion.De som "inte bidragit" är så få att systemet inte urholkas.
Så orimligheten är liten och ganska betydelselös.
Där de fick försörjning tidigare...Men återigen, om du inte tycker att alla ska få pension, hur vill du då säkra alla människors försörjning när de blir gamla?