Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och du har givetvis koll på detta eller hur ?? Ge dig...Syftet med ditt inlägg är vad ?
Syftet med mitt inlägg är att du verkar veta vem och vad som köper blandraser samt drar dom över en kam.
du visste tex att trådskasparens kanske valpar hamnar hos oseriösa köpare..Är du synsk ??
Det är inte det jag protesterar mot om du läser noga<...Det jag vill ha sagt är: 1 säger sin sak, 2-3 hänger på...sen uratrar tråden i rena förföljesen.
Alla verkar tro att trådskaparen är lite CP-skadad...eftersom alla upprepar hela tiden.
Kanske ska ta reda p vad CP skadad är innan du använder sånna uttryck.
Om och om igen talar du om för andra hur de ska vara. Och jag säger det igen. Jag har läst i trådar på andra ställen här på buke där du rent ut sagt är otrevlig. Så sluta och tala om hur andra ska vara.
Hur skulle ett diskussionsforum se ut om bara en fick skriva sin åsikt, och bara för andra tycker samma sak så ska inte de skriva alls.
Jag ser sällan du för en diskussion här på hund, du bara klagar på hur andra är.
Börja diskutera och ge folk hjälp och råd istället.
Kanske ska ta reda p vad CP skadad är innan du använder sånna uttryck.
Syftet med mitt inlägg är att du verkar veta vem och vad som köper blandraser samt drar dom över en kam.
du visste tex att trådskasparens kanske valpar hamnar hos oseriösa köpare..Är du synsk ??
Hmm, vart har jag försvarat hennes avel ? Kan du säga det ? Det jag motsatte mig från var denna eviga upprepning...som att trådskaparen ä'r lite CP...tror inte det behövs 10 inlägg med förmaningar.