Valpar 2011

Sv: Valpar 2011

+missjackpot
Tack, det tycker jag med :love:
Hon är en riktig raring! Just nu är hon lite rastlös och frågande om vi inte ska hitte på nåt. Vi är på jobbet sedan 7 imorse och hon har sovit hela dagen, med undantag för rastningsrundor och lite mat. Och miinistunder med mys/bus.
Den lättaste valpen jag haft hittills *peppar peppar*. Hon säger till om hon är nödig, hittills har det inte blivit någon olycka inne. Sover hela natten. Äter bra.
Shit, vilken bråkstake hon kommer bli när hon blir stor!! :love:
dsc_0019_162300678.jpg

Här kommer det bilder på vårt nytillskott, en dvärgschnauzer som kallas Hera :) På bilderna är hon 10 veckor ungefär nu är hon nästan 12 veckor.

img_1469_162555406.jpg

img_1490_162555439.jpg

Åh, så söta valpar ni har! :D

Och idag är det sex dagar kvar tills vår lilla kille kommer hem! :love:
(Borde få nya bilder på han från uppfödaren i morgon så fort dem har anlänt lägger jag upp dem i tråden.)

*kl

mina små odjur har blivit 8 veckor nu :) växer som ogräs, hanen är en riktig liten huligan, och tiken har nästan döpts om till terroristen (ok, fördom från min sida, alla terrorister har skägg, därför är hon den "terroristiska" av dem :D )

the terrorist:
1an8v2.jpg

och huligangalningen:
2an8v2.jpg

Vad är det för ras? Sambons lillebror har en som ser precis ut som hanen!!!

tiken är griffon bruxellois, hanen petit brabancon :)

+övr: visst är de gudomligt söta :) inte fullt lika underbara när de försöker kapa eltillförseln eller internetåtkomsten.... =terrorister :D

KL

Så söta alla valpar är!

Alice är redan 5 månader! Hur har tiden gått så fort? Känns som det var nyss jag var och hämtade henne.. Nu väger hon plötsligt 25 kg :D

Lite bilder från igår:
6344557-r4qEk.jpg

6344561-ztna6.jpg

6348565-Wpu5K.jpg

6344209-Lvvk1.jpg

Min älskling :love:

Har tyvärr ingen men kan försöka ta näst gång vi är ute i skogen. Han är väl dock snart ett år. Ser riktigt kul ut när han leker med våran dizel :p

Den här tråden borde ju ha en varningstext: "Valpkänsliga tittare varnas för megasöta valpbilder!":love::love::love:

*KL*

Lillfröken verkligen växer så det knakar!
13 veckor och passerat 6kg. :p
Börjar se aningens långbent ut nu, vilket i och för sig inte gör mig något då jag gillar den mer högre varianten.
Men återstår att se om hon blir hög, eller snudd på låg som sin mor.

110828110.jpg

110828060.jpg

110828053.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken...
2
Svar
26
· Visningar
2 515
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 876
Senast: Digbil
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 481
Senast: Ragdoll
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 057
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka