Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet man att den är tillräckligt mogen för att plockas?Schäferodling....
Visa bifogad fil 121381
Jag tror det är när den slutar bitas när man sträcker fram händerna .Hur vet man att den är tillräckligt mogen för att plockas?
Du får mig verkligen inte att sakna valptiden.Fy tusan vad Bog bits. Idag har han varit genomvidrig. Har numera handskar på när man ska bära honom. Mina armar och händer är helt trasiga.
Positiva är att jag har lärt av att han hugger mig i benen. Händerna och ansiktet är det svårare med, men det löser sig ju.
Mest synd om Floki som är lite dålig på att säga ifrån så mycket som han borde, så där får jag ta ansvar och sära på dom.
Bild som representerar dagens mood.
Varje vaken stund har det varit babianskrik, hugga eller rejs. Nu sover han i sin komposthage efter att ha flyttat den runt i lägenheten.
Visa bifogad fil 121524
Fy tusan vad Bog bits. Idag har han varit genomvidrig. Har numera handskar på när man ska bära honom. Mina armar och händer är helt trasiga.
Positiva är att jag har lärt av att han hugger mig i benen. Händerna och ansiktet är det svårare med, men det löser sig ju.
Mest synd om Floki som är lite dålig på att säga ifrån så mycket som han borde, så där får jag ta ansvar och sära på dom.
Varje vaken stund har det varit babianskrik, hugga eller rejs. Nu sover han i sin komposthage efter att ha flyttat den runt i lägenheten.
Visa bifogad fil 121524
Haha nej just det jävla bitandet är rätt jobbigt. Han är också rejält värre med bitandet än Floki var.Du får mig verkligen inte att sakna valptiden.
Jag följer en tjej som har mallar på insta, hon tränar och säljer "personliga skyddshundar" i USA och hon brukar få frågan om hur man får mallevalpar att sluta bitas, hennes svar är alltid "you don’t ".
men det blir ju bättre med tiden.
Hoppas på att idag inte var en början på en monsterperiod utan bara en monsterdag. Dom kan ju konsten att vara sjukt dryga när dom vill det.Vi har också haft en av de där drygedagarna där han mest bara är ett monster hela tiden! Dom kommer inte så ofta längre men dom finns tydligen kvar
Hoppas på att idag inte var en början på en monsterperiod utan bara en monsterdag. Dom kan ju konsten att vara sjukt dryga när dom vill det.
Fy det är så jobbigt! Det går så sjukt ont!! Tur de är söta alltså!Fy tusan vad Bog bits. Idag har han varit genomvidrig. Har numera handskar på när man ska bära honom. Mina armar och händer är helt trasiga.
Visa bifogad fil 121524
Bog är 10 veckor imorgon. Bara en månad kvar alltså.Fy det är så jobbigt! Det går så sjukt ont!! Tur de är söta alltså!
Min är väldigt mycket bättre nu vid 14 veckor, tack gode gud för det.
Inser att jag sitter i trygghet bakom ett kompostgaller och skriver. Har hägnat in mig och barnet. Men det är faktiskt bättreBog är 10 veckor imorgon. Bara en månad kvar alltså.