SÄ himla söt!Ser mestadels ut som smÄ horn. Visa bifogad fil 121691
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÄ himla söt!Ser mestadels ut som smÄ horn. Visa bifogad fil 121691
jassÄ va kul! Jag har bestÀllt en sele sÄ dÄ kan vi köra igÄng dÄIngen fara att börja med en som Àr 10 mÄnader.
Floki började fÄ springa fastspÀnd i Tonto vid 6-7 mÄnader pÄ rekommendation ifrÄn ortoped pga sina lösa höfter.
Men i tex. drag börjar man ofta köra in hundarna tidigare Àn efter 12 mÄnader.
NÄn som har handlat frÄn Hundstaff eller har erfarenhet av sÄdant hÀr spÀnne? Jag Àr sugen pÄ ett fint halsband!
Brukar kolla vattenanalys samt satellitbild av algblomning.LÀste just ett inlÀgg pÄ FB om en hund som dött efter att ha badat i Strömstad p.g.a algblomning. Vi bor nÀra havet pÄ samma kust, men mer söderut, men det kan ju tydligen blÄsa in i bukten har jag förstÄtt? Det Àr vattenprov taget 13 juni senast som inte pÄvisat nÄgon algblomning, men jag har kollat i Strömstad ocksÄ dÀr prov Àr taget samma datum och vattnet stÄr som tjÀnligt.
Hur gör ni, kollar prognoser, undviker helt, undviker vissa stÀllen...?
Dessa smÄhundar och deras födointag, begriper inte hur min kunnat mer Àn fördubbla sin vikt sedan hon flyttade in nÀr hon knappt Àter .konstaterar att Oskar Àr överbyggd igen. VÀxande pÄgÄr Trots minimalt födointag. Men han har fri tillgÄng och jag ser att han Àter eftersom han Àter gropar i fodret.
Skulle aldrig orka. 20 kg som vuxna Àr perfekt för mig.Vi tycker vÄr lilla buse kan vara mycket ibland. Mötte en new foundland idag, var tvungen att frÄga vad den vÀgde. 90 kg!!!
Ja alltsÄ det finns ju noll chans för en annan att hÄlla i om den vill gÄ nÄgonstans.Skulle aldrig orka. 20 kg som vuxna Àr perfekt för mig.