Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nån som har Folksam? Vi har Folksams stora försäkring. Det står inte att den täcker tandskador (men utökad tandförskring ingår). Det står inte heller att den inte täcket tandskador.
"Försäkringen ersätter kostnader för veterinärvård under försäkringstiden om hunden drabbas av sjukdom eller olycksfall. Med veterinärvård avses undersökning, behandling och vård ut- förd av legitimerad veterinär samt akupunktur utförd eller remitterad av veterinär. "
Nån som vet? Ska ringa på måndag men såklart lite nyfiken på vad det kan kosta.
Skönt att höra!!Jag har Folksam och de har ersatt alla traumaskador på tänder för mina hundar senast i höstas.
Folksam verkar vara väldigt bra valde dom till valpen också nu efter att haft agria till alla djur under lång tid och inte alls varit nöjdJag har Folksam och de har ersatt alla traumaskador på tänder för mina hundar senast i höstas.
Folksam verkar vara väldigt bra valde dom till valpen också nu efter att haft agria till alla djur under lång tid och inte alls varit nöjd
Vi har Folksam. På vår förra hund ersatte dom kostnad för tandskada pga trauma/yttre skada. Även med Ascot ersatte dom den undersökning vi gjorde för en tand som pga yttre slag blivit lila. Den tanden behövdes inte tas bort men Folksam ersatte undersökningen utan problem.Är det nån som har Folksam? Vi har Folksams stora försäkring. Det står inte att den täcker tandskador (men utökad tandförskring ingår). Det står inte heller att den inte täcket tandskador.
"Försäkringen ersätter kostnader för veterinärvård under försäkringstiden om hunden drabbas av sjukdom eller olycksfall. Med veterinärvård avses undersökning, behandling och vård ut- förd av legitimerad veterinär samt akupunktur utförd eller remitterad av veterinär. "
Nån som vet? Ska ringa på måndag men såklart lite nyfiken på vad det kan kosta.
Vad skönt! Då tar de säkert detta!Vi har Folksam. På vår förra hund ersatte dom kostnad för tandskada pga trauma/yttre skada. Även med Ascot ersatte dom den undersökning vi gjorde för en tand som pga yttre slag blivit lila. Den tanden behövdes inte tas bort men Folksam ersatte undersökningen utan problem.
Jag funderade lite på det där faktisktValpöron inte Valprognosen. Älskar autocorrect.