Japp, det gjorde du verkligen! Hade du valt Lily hade hon ju inte kunnat bo hos mig, och jag kan inte tänka mig en mer fantastisk valp
Eller hur! Det blev helt perfekt att vi fick hit båda två och att du äntligen fick en fantastisk liten valp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, det gjorde du verkligen! Hade du valt Lily hade hon ju inte kunnat bo hos mig, och jag kan inte tänka mig en mer fantastisk valp
Oj en sån liten! Viss skillnad mot mina som väger ca 4-5kg vid 9 veckorEn bild till.
Han är cremefärgad med chockad anlag sa uppfödaren. Vägde 1080 om jag minns rätt när han var 9 veckor så borde bli normalstor tror jag.
Har för mig du skrivit förut att dina har varit väldigt renliga innan. Tji fick duMIN VALP GILLAR ATT RULLA I BAJS!! Har aldrig varit med om en så äcklig saluki förut!
Min sons husky och dotterns alaskanvalp hittade ett kadaver i skogen och rullade sig i, fy sjutton så äckligt det var. Tur det vad mitt i sommaren och vi kunde duscha dom ute med varmvatten.MIN VALP GILLAR ATT RULLA I BAJS!! Har aldrig varit med om en så äcklig saluki förut!
ELLER HUR!?! Jag är van vid att de tar omvägar kring minsta vattenpöl, rynkar på näsan åt allt "äckligt" (förutom hästskit) osv. Sedan kommer det här lilla monstret. "ÅH, bajs! Ja, jag rullar mig!" "Åh, vatten, vi leker med det!!" Alltså, nog för att jag gillar att hon är positiv, meeen hon behöver inte vara positiv till exakt allt här i världen.Har för mig du skrivit förut att dina har varit väldigt renliga innan. Tji fick du
Fy sjutton. Jag hade tur nu ändå. Det kom bara på hennes täcke, så jag kunde lätt ta av täcket, släppa in valpen i hemmet och sedan göra rent täcket. Men ändå. ÄckligtMin sons husky och dotterns alaskanvalp hittade ett kadaver i skogen och rullade sig i, fy sjutton så äckligt det var. Tur det vad mitt i sommaren och vi kunde duscha dom ute med varmvatten.
Joodå, det kommer hon att varaELLER HUR!?! Jag är van vid att de tar omvägar kring minsta vattenpöl, rynkar på näsan åt allt "äckligt" (förutom hästskit) osv. Sedan kommer det här lilla monstret. "ÅH, bajs! Ja, jag rullar mig!" "Åh, vatten, vi leker med det!!" Alltså, nog för att jag gillar att hon är positiv, meeen hon behöver inte vara positiv till exakt allt här i världen.