Samma här!Det är mitt livsmotto, funderar på att tatuera in det !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här!Det är mitt livsmotto, funderar på att tatuera in det !!
Förra helgen var vi och träffade massa hundar på kennelträff, bl.a ett par ”mammakandidater”. Råkade visst bli så att jag sa pix pax på en valp efter en annan tik, planerad parning (om allt klaffar) 2023 !
Men man vet inte, det kan ju råka bli en 2022-valp också…. . Ska vänta in lite mer utvärdering och mer spikade avelsplaner, så får vi se vad som händer .
Det är kul och spännande att planera och drömma iaf
Ja precis, det är han! Trodde faktiskt aldrig jag skulle äga ett släthår men han fick mig att ändra uppfattningÅh så fin! Är han korthårig?
Men vad kul! Från samma kennel?
Om allt går som jag hoppas , så ja ! Men man ska ju aldrig ta något för givet, det är en ska jag lärt mig !
Glöm för all del inte "Hyacint-Åke"! Alltså åh, tänk så fina salukis vi kommer ha med oss till LC-fälten nästa årNu har valpen varit hemma i lite drygt 2 veckor så det är verkligen dags att visa honom här också
Visa bifogad fil 84850
Han heter Sufayr (uttalas typ So-fajr) och är bror till @Red_Chilis Lily! Fast många kallar honom Åke eller Lill-Åke för att de tycker hans namn är omöjligt att uttala
Äntligen kom det tre små guldklimpar!
Det är planen!Grattis! Ska någon av dom stanna hos dig?
Vilket tålamod! Du har härliga hundar.Supertrött Mako försöker få igång supertrött Joel Inte lätt med "småsyskon"...
https://www.instagram.com/tv/CZU1AacK5BU/?utm_medium=copy_link
Japp, det gjorde du verkligen! Hade du valt Lily hade hon ju inte kunnat bo hos mig, och jag kan inte tänka mig en mer fantastisk valpJag valde rätt valp @Red_Chili