Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så nyfiken att jag dör och tyvärr syns inte bilden längre. Skulle du kunna tänka dig att ladda upp just denna igen?Alltså, när jag ser den här bilden på henne så kan jag bara tänka på hur otroligt vacker hon kommer bli som vuxen Hon har så fint huvud och uttryck, och är så fin på alla sätt och vis, och jag vet ju hur fin hon är under den stora jackan också
Gör den inte? För mig syns den! Ska se om jag kan få in den på annat sätt.Jag är så nyfiken att jag dör och tyvärr syns inte bilden längre. Skulle du kunna tänka dig att ladda upp just denna igen?
Tror de syntes tidigare men nu ser jag den inte heller, eller inlägget efter.Gör den inte? För mig syns den! Ska se om jag kan få in den på annat sätt.
Nu?Tror de syntes tidigare men nu ser jag den inte heller, eller inlägget efter.
Den bilden syns
Det fanns en rad bilder i bildtråden också som uppenbarligen synts tidigare (tyvärr missade jag dem Men får skylla mig själv för en liten bukepaus!) som nu inte syns längre. Men tänkte att jag inte skulle behöva be dig om att ladda upp dem alla igen denna var jag dock nyfiken på. SötnötGör den inte? För mig syns den! Ska se om jag kan få in den på annat sätt.
En massa bilder försvann nu. Kanske pga alla ändringar Gunnar gör just nuDet fanns en rad bilder i bildtråden också som uppenbarligen synts tidigare (tyvärr missade jag dem Men får skylla mig själv för en liten bukepaus!) som nu inte syns längre. Men tänkte att jag inte skulle behöva be dig om att ladda upp dem alla igen denna var jag dock nyfiken på. Sötnöt
Skulle gissa på det. Det är flera bilder nu som inte fungerar för mig som fungerade utmärkt tidigare men inte i morse osv. Avvaktar med bilduppladdandet under helgen tror jagEn massa bilder försvann nu. Kanske pga alla ändringar Gunnar gör just nu
Vilken ras?Förra helgen var vi och träffade massa hundar på kennelträff, bl.a ett par ”mammakandidater”. Råkade visst bli så att jag sa pix pax på en valp efter en annan tik, planerad parning (om allt klaffar) 2023 !
Men man vet inte, det kan ju råka bli en 2022-valp också…. . Ska vänta in lite mer utvärdering och mer spikade avelsplaner, så får vi se vad som händer .
Det är kul och spännande att planera och drömma iaf
Vilken ras?
Det finns alltid plats för en bra hund!Förra helgen var vi och träffade massa hundar på kennelträff, bl.a ett par ”mammakandidater”. Råkade visst bli så att jag sa pix pax på en valp efter en annan tik, planerad parning (om allt klaffar) 2023 !
Men man vet inte, det kan ju råka bli en 2022-valp också…. . Ska vänta in lite mer utvärdering och mer spikade avelsplaner, så får vi se vad som händer .
Det är kul och spännande att planera och drömma iaf
Det finns alltid plats för en bra hund!
Kuuul!Back to the roots ! Aussie!
Sådär kan man ju inte säga utan att lägga in bild också Fast det krånglade visserligen med bilder tidigare... Försök ändå!Nu har jag hämtat min lilla valp, han är precis så söt som jag hoppades. Han är busig och väldigt nyfiken och ska kolla på allt.