Idag har jag två gånger misslyckats med att ta ut henne i tid. Ena gången trodde jag att hon bara var hungrig, men nej, hon var både hungrig OCH pissnödig. Andra gången sov hon, jag började göra mig klar för långpromenad och så var jag ändå inte snabb nog, så hon kissade i trapphuset...
Utöver det har det nog egentligen gått bra idag, vi var på långpromenad (med hennes mått mätt), hon fick gå lös massor och skötte sig utmärkt och hon är fortsatt snäll i hantering och så.
Däremot känns det som om hon är hungrig och jag misstänker att det är för att uppfödaren blandat i massor av utfyllnadsgrejs i maten hela tiden, så de har fått äta i princip så mycket de vill. Jag hade slut på sådant nu, så hon har "bara" fått vanliga maten och herregud så tuggig hon är nu. Jag har fått montera bort henne från soffan en miljard gånger, fått försöka ingripa innan hon sväljer kartong som hon tuggat på osv. Nu gav jag henne en liten tuggpinne och den håller henne sysselsatt ett bra tag. Det känns att det är länge sen jag hade valp. Jag känner mig som en nybörjare med allt. Vi känner ju inte varandra!